جاده‌های شمالی خراسان رضوی لغزنده است


جاده‌های شمالی خراسان رضوی لغزنده است

مشهد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در پی بارش پراکنده باران که از عصر چهارشنبه شهرستان‌های شمالی این استان را فراگرفته و همچنان ادامه دارد، سطح جاده‌های این مناطق لغزنده است.

ابراهیم نصری، شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اینک بارش پراکنده باران در جاده‌های درگز- قوچان، چناران - قوچان، چناران - مشهد و مشهد - شاندیز موجب لغزندگی سطح این محورها شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر بارش باران در سراسر جاده مشهد - کلات، وجود مه رقیق موجب کاهش دید افقی رانندگان در برخی نقاط این محور شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: آمد و شد خودروها در مسیر چناران - مشهد از سه راه فردوسی تا منزل آباد به کندی صورت می گیرد اما در سایر محورهای استان تردد به صورت عادی و روان جریان دارد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی طی امروز و فردا - پنجشنبه - بارندگی و کاهش دما، نواحی شمالی و برخی از مناطق مرکزی خراسان رضوی را دربر می‌گیرد که در ارتفاعات شمالی استان بارش‌ها به‌صورت برف خواهد بود.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیر آسفالته در جایگاه دوم کشور از نظر طول راهها قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان