عرضه سوخت با کارت سهمیه در خراسان رضوی از سرگرفته شد


عرضه سوخت با کارت سهمیه در خراسان رضوی از سرگرفته شد

مشهد- ایرنا- مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: فعالیت 16 جایگاه عرضه سوخت استان با کارت هوشمند سهمیه‌ای از سرگرفته شده و این فرایند در بقیه جایگاههای ارائه سوخت نیز در حال انجام است. 

سیدمحمدجعفر قائمی‌طلب، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جایگاه جهانی پور میدان فهمیده، جایگاه روشنی در بلوار مفتح، جایگاه ١٣۶ در بلوار امام علی(ع)، جایگاه میثاق و جایگاه ١۶٩ ورودی مشهد از جمله جایگاههای مذکور است که ارائه بنزین سهمیه خودروها با کارت هوشمند را از سرگرفته اند.

وی ادامه داد: همچنین جایگاه محمدی، گلبوی سفلی، وحدت و شهرآباد در نیشابور، جایگاه صالح آباد تربت جام، جایگاه طرقبه، جایگاه راه ابریشم در اول جاده میامی، جایگاه شریعتی در کلات، نوخندان درگز و سنگ‌بست دیگر جایگاههایی هستند که تا ساعت ۱۶ عرضه سوخت با کارت هوشمند در آنها میسر شده است.

هم اینک ۱۳۵ جایگاه عرضه سوخت در منطقه خراسان رضوی فعال است که ۵۸ جایگاه در شهر مشهد است.

جایگاهای سوخت کشور دیروز بر اثر مشکل فنی به وجود آمده در سامانه پرداخت هوشمند سوخت، قادر به عرضه سوخت سهمیه نبودند و عرضه سوخت در آنها تنها به صورت دستی و با قیمت آزاد انجام می‌گرفت.

شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، شهرستان‌های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت‌جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش دارد.

دیگر شهرهای خراسان رضوی زیر پوشش خدمات ۲ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌ حیدریه و سبزوار هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری