بازیکنان پدیده تمرینات خود را از سر گرفتند


بازیکنان پدیده تمرینات خود را از سر گرفتند

مشهد- ایرنا- بازیکنان تیم فوتبال پدیده خراسان پس از هشت روز اعتراض به مدیریت باشگاه و ترک زمین تمرین، امروز (چهارشنبه) تمرینات خود در مجموعه ورزشی امام رضا (ع) را از سر گرفتند.

اعضای اصلی تیم پدیده با مربیگری اکبر میثاقیان پس از پرداخت ۱۰ درصد مطالبات بازیکنان و توافقات دیگر در تمرینات حاضر شدند.
مدیرعامل باشگاه شهرخودرو در زمین تمرین و در جمع خبرنگاران گفت: اتفاقاتی که سابقه نداشت برای این تیم روی داد و در نتیجه بازیکنان از حضور در بازی رسمی با تیم مس رفسنجان انصراف دادند.
مسعود معمایی افزود: در حال حاضر عوامل تحریک بازیکنان از بین رفته و اکنون تمرینات از سر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه مهاجری را مقصر لغو بازی با مس رفسنجان نمی دانیم ادامه داد: مهاجری زحمات بسیار برای پدیده کشید و آنچه امروز شاهد هستیم ثمره تلاشهای اوست.

شهرخودرو از هیات فوتبال ضربه خورده است
مدیرعامل شهرخودرو گفت: از جهات مختلفی ضربه می خوریم و هیات فوتبال خراسان رضوی یکی از مخالفان ماست.
وی در باره تداوم بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تیم پدیده افزود: پول برای پرداخت بدهی ها آماده است و فقط درگیر تبدیل ارز و مسائلی از این دست هستیم، امیدواریم تا بازی بعد پنجره نقل و انتقالات تیم باز شود.

رضا مهاجری سرمربی سابق تیم پدیده نیز با گلایه دوباره از باشگاه شهرخودرو در زمینه اعلام استعفای خود گفت: باشگاه هیچ نامه ای برای برکناری به من نداده و بنده نیز قبل از شروع لیگ استعفای خود را داده‌ام.

وی با بیان اینکه قصد شکایت از باشگاه ندارم افزود: بدتر از این شرایط را نیز در مربیگری فوتبال تجربه کرده ام اما خواستار تعین تکلیف وضعیت خود هستم و می خواهم حرف درستی در این خصوص بشنوم.

بازیکنان پدیده تمرینات خود را از سر گرفتند

مربی جدید تیم پدیده نیز با قدردانی از مربیان و کادر فنی سابق این تیم گفت: مشکلات تیم باید برطرف شود و تمام تلاش باشگاه بر این است که مشکلات رفع شود.

رضا میثاقیان افزود: شرایط در فوتبال فراز و نشیب دارد اما بازیکنان باید به باشگاه خوش بین باشند، روزهای خوبی در پیش خواهد بود.

وی ادامه داد: از کادر فنی مهاجری خواهش کردیم بیایند و در تمرینات حاضر شوند اما ظاهرا به خاطر رودربایستی با آقای مهاجری نیامده اند و در ادامه با دوستان دیگر تمرینات را پیگیری خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس