پنج مدیر خراسان رضوی در سامانه سامد به شهروندان پاسخگویی کردند


پنج مدیر خراسان رضوی در سامانه سامد به شهروندان پاسخگویی کردند

مشهد- ایرنا- پنج تن از مدیران استان خراسان رضوی روز چهارشنبه از طریق سامانه ارتباط مردمی سامد به شهروندان پاسخگویی کردند.

مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، مدیران شرکت آب و فاضلاب مشهد و استان، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای و مدیرکل تعزیرات حکومتی این استان در این ارتباط از ساعت ۱۰ تا ۱۱ امروز به حدود ۷۰ تماس مردمی پاسخ دادند.
درخواست تامین آب شرب، صدور مجوز افزایش آبدهی برخی از چاه‌ها، رسیدگی به مطالبات کارگران و ساخت دیوار ساحلی از موضوعات مهم مطرح شده در تماس با محمد علایی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی بود.
همچنین درخواست بازدید کارشناس جهت آب یابی، انشعاب آب و تعمیر کلیدهای دستگاه برداشت آب شهرستان بجستان از موضوعات مطرح شده با سید ابراهیم علوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بود.
حسین اسماعیلیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد نیز به موضوعاتی از جمله درخواست انشعاب، اجرا و تقسیط هزینه فاضلاب، تبدیل وضعیت شغلی، مرمت خیابان پس از اجرای طرح‌های فاضلاب، انتقاد از صورتحساب قبض آب و شکایت از عدم پرداخت حقوق برخی پیمانکاران پاسخ داد.
درخواست واگذاری معدن متروکه، رسیدکی به مشکل کمبود گوشت مرغ در شهرستان بردسکن، تغییر نوع نانوایی در برخی مناطق کم‌برخوردار و شکایت از عدم تحویل خودرو از مباحث مطرح شده با مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بود و افزایش تیم‌های گشت تعزیرات حکومتی در شهرستان بجستان نیز از درخواستهای ساکنان این شهرستان از مرتضی مدنی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بود.
به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی، بر اساس برنامه زمان بندی مشخص، مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی با حضور در محل سامانه سامد به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان در استان خراسان رضوی هستند.
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان "سامد" در سالهای گذشته راه‌اندازی شد که خراسان رضوی یکی از پیشگامان بهره‌گیری از این سامانه در کشور است و هم‌اکنون حدود چهار سال از فعالیت این سامانه در استان می‌گذرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان