فیلم‌برداری فوق‌العاده گوگل پیکسل 6 پرو سوار بر پهپاد


فیلم‌برداری فوق‌العاده گوگل پیکسل 6 پرو سوار بر پهپاد

فردی که در فضای مجازی به OriginaldoBo معروف است، برای آزمایش دوربین گوگل پیکسل 6 پرو، آن را به پهپاد خود متصل کرد و به پرواز درآورد.

مدتی پیش سری گلکسی پیکسل ۶، پس از سیلی از اطلاعات و رندرهای فاش شده، رونمایی شد. خانواده جدید پیکسل قدرتمندتر از تمام مدل‌های پیشین هستند و دوربین‌های عالی دارند. تاکنون گزارش‌های مختلفی از آزمایش‌های انجام‌شده روی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو منتشر شده که روی موارد مختلفی از جمله دوربین تمرکز دارند. اما به‌تازگی خبری در دنیای فناوری پیچیده که نتیجه آن از همه آزمایش‌هایی که پیش‌تر انجام شده بود، جذاب‌تر است.

به گزارش androidauthority، فردی که در فضای مجازی به OriginaldoBo معروف است، پیکسل ۶ پرو را به پهپاد خود متصل کرده و نتیجه این آزمایش را در توییتر به اشتراک گذاشته است. شاید یکی از دلایل اینکه کسی پیش از او چنین کاری انجام نداده این است که بستن گوشی هوشمند به پهپاد می‌تواند خطرناک باشد، زیرا ممکن است دستگاه به زمین افتاده و خراب شود.

در ویدیوی زیر (به توصیه ما توجه کرده و بلندگوهای خود را خاموش کنید)، می‌توانید ببینید پیکسل ۶ پرو هنگامی که در حال پرواز با پهپاد بوده، چه چیزی ثبت کرده است.

Pixel 6 Pro has better dynamic range and stabilisation than my GoPro lol #teampixel #giftfromgoogle pic.twitter.com/craXHSD72N

— OriginaldoBo (@OriginaldoBo) October 26, 2021

توجه داشته باشید که ویدئو ثبت شده توسط این دستگاه آن‌هم در چنین شرایطی، چقدر روان است. بدیهی است که پهپاد کارهای تثبیت‌کننده زیادی را برای دوربین گوشی انجام می‌دهد، اما پیکسل ۶ پرو نیز در جلوگیری از لرزش تصویر کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است. همچنین به دامنه دینامیکی بالای ویدئو توجه کنید. به‌طور کلی، نتیجه نهایی بسیار عالی است.

OriginaldoBo همچنین یک کلیپ کوتاه از نحوه نصب پیکسل روی پهپاد خود منتشر کرده است که می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید. او برای نصب پیکسل ۶ پرو روی پهپاد از گیره‌ای که روی سه‌پایه‌های گوشی دیده می‌شود، استفاده کرده است. همچنین او به شوخی گفت ممکن است گوگل پیکسل ۶ پرو دوربین اکشن بهتری نسبت به GoPro او باشد؛ این حرف می‌توان نشان دهد که وی چقدر از نتیجه آزمایش خود راضی بوده است.

pic.twitter.com/kgb9cJuVsf

— OriginaldoBo (@OriginaldoBo) October 26, 2021

البته همه برای آزمایش کردن دوربین پیکسل ۶ پرو جدید خود نیازی ندارند این دستگاه ۹۰۰ دلاری را روی پهپاد نصب کرده و آن را به پرواز درآورند. اگر این گوشی هوشمند در شرایطی که OriginaldoBo آزمایش کرده چنین فیلمی ثبت کرده، در نتیجه به‌طور کلی دوربین قدرتمندی دارد.

نظر شما همراهان زومیت درباره ویدئو ثبت شده از پرواز پیکسل ۶ پرو چیست؟ آیا از نتیجه راضی هستید؟

فیلم‌برداری فوق‌العاده گوگل پیکسل 6 پرو سوار بر پهپاد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاهش مصرف سوخت و آلایندگی با حرکت به سمت خودروهای برقی