3 بیمار کرونایی کهگیلویه و بویراحمد در 24 ساعت گذشته جان باختند


3 بیمار کرونایی کهگیلویه و بویراحمد در 24 ساعت گذشته جان باختند

یاسوج- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد با فوت سه بیمار کرونایی طی 24 ساعت گذشته 986 نفر رسید.

پرویز یزدان پناه عصر چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع ۲۴۱ بیمار بستری شده در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد ۱۱۵ بیمار مبتلای قطعی و ۱۳ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستانها خدمات درمانی دریافت می کنند.


وی افزود: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۷۶ هزار و ۷۳۹ نفر تا کنون بهبود یافته اند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از ۵۲۹ نمونه تست پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ۴۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، چرام و کهگیلویه بوده است.

یزدان پناه عنوان کرد:بیش از ۹۶۵ هزار و ۳۲۸ دُز واکسن از ابتدای شروع واکسیناسیون تحویل این استان شده که تا کنون افزون بر ۷۴۰ هزار و ۲۶ دُز واکسن به گروه های هدف تزریق شده است.

وی ابراز داشت: از این تعداد ۴۵۸ هزار و ۸۳۷ نفر دز اول، ۲۸۰ هزار و ۹۴۴ نفر دُز دوم و ۲۴۵ نفر هم دُز یادآور واکسن کرونا را در کهگیلویه و بویراحمد دریافت کرده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مردم خواست بیماری کرونا و قدرت کشندگی این بیماری را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی حتما از ماسک استفاده کرده و از شرکت در تجمعات، دورهمی‌ها و همچنین از رفتن به سفرهای غیرضروری و مکان‌های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرامستان ها، بوستان‌ها و بازار خودداری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن