تمامی ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد دارای حامی هستند 


تمامی ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد دارای حامی هستند 

یاسوج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت هزار و 442 یتیم و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد این استان است که تمامی آنها دارای حامی هستند. 

قباد مبشری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد شامل ۲ هزار و ۷۶۲ نفر یتیم و پنج هزار و ۶۸۰ نفر فرزندان محسنین است.

وی افزود: هم اینک ۹ هزار و ۳۱۵ حامی بومی و غیربومی سرپرستی از ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشته و با کمک‌ های نقدی و غیرنقدی ماهانه خود از آنان حمایت می ‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هزار و ۴۹۰ نفر از حامیان ایتام و فرزندان محسنین این استان از ابتدای امسال تاکنون جذب ‌شده اند.

مبشری عنوان کرد: حامیان از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال به طور نقدی و غیرنقدی به ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد کمک کرده اند.

وی ابراز داشت: سرانه ماهانه ایتام در کهگیلویه و بویراحمد پنج میلیون و ۴۷۰ هزار ریال و سرانه فرزندان محسنین این استان نیز یک میلیون و ۴۰ هزار ریال است.

مبشری گفت: امید است که میزان سرانه ماهانه ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد با حمایت حامیان بومی و غیربومی افزایش یابد.

وی اظهار داشت: بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم ‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت کمک نقدی حامیان بومی و غیربومی به ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد فراهم ‌شده است.

مبشری افزود: حامیان بومی و غیربومی می ‌توانند کمک ‌های نقدی خود را به طور مستقیم به‌ حساب بانکی ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد واریز یا از طریق سامانه #۰۷۴*۸۸۷۷* یا نام نویسی در سایت‌ های ملی اکرام ایتام و محسنین برای کمک نقدی به ایتام و فرزندان محسنین این استان اقدام کنند.

فرزندان محسنین کودکانی هستند که والدین آنها از یکدیگر جدا شده و از سوی مادر سرپرستی می‌ شوند یا آنکه پدرشان در قید حیات بوده اما به دلیل بیماری یا زمین گیر بودن قادر به تأمین معاش خانواده نیست.

۴۷ هزار و ۲۶۲ خانوار با جمعیت ۱۱۲ هزار و ۷۹۳ نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر