استقبال از پیکر شهید ستوانیکم موسی نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد


استقبال از پیکر شهید ستوانیکم موسی نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج- ایرنا- ظهر امروز مراسم استقبال از پیکر پاک شهید والامقام ستوانیکم «موسی نوروزی» با حضور «سید علی احمد زاده» استاندار کهگیلویه و بویراحمد، «سردار کیقباد مصطفایی» فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در فرودگاه یاسوج برگزار شد.

به گزارش ایرنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آئین ضمن ابراز همدردی با خانواده این شهید والامقام اظهار داشت: جوانان غیور استان کهگیلویه و بویراحمد همیشه در دفاع از دین و مذهب و کشور نقش فعال دارند و ورود این شهید عزیز به استان این پیام را به همراه دارد که استان کهگیلویه وبویراحمد هنوز در دفاع از انقلاب جدی و پای کار است.

وی افزود: ما قدردان این جوانان رشید و غیور هستیم و در دل و قلب ما جای دارند و انشالله ورود این شهید عزیز به استان مبارک هست و به لطف خدا حتما برای استان خیر و برکت به همراه خواهد داشت.

مراسم تشییع و تدفین شهید والامقام ً موسی نوروزی ً راس ساعت ۸:۳۰ روز پنجشنبه مورخه ۱۴۰۰/۸/۶ از جلوی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه به سمت میدان مرکزی دهدشت برگزار و پس از قرائت نماز به محل سکونت شهید والامقام ( روستای بردله از توابع بخش دیشموک) جهت تدفین انتقال داده می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان