34 هزار مورد بازرسی کرونایی از اصناف گچساران انجام شد


34 هزار مورد بازرسی کرونایی از اصناف گچساران انجام شد

گچساران- ایرنا- معاون فرماندار گچساران گفت: از آغاز انتشار ویروس کرونا تاکنون بیش از 34 هزارو 239 مورد بازرسی از اصناف این شهرستان انجام شده تا رعایت محدودیت ها در بیشترین میزان ممکن باشد.

سید مرتضی سجاد پور روز چهار شنبه در نشست شورای اداری گچساران افزود: ۶۶۲ واحد صنفی متخلف در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌ های کرونایی پلمب شدند.

وی با بیان اینکه همکاری بازاریان برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ در زمینه پروتکل های بهداشتی قابل تقدیر است، گفت: در این تعداد بازرسی های۷۳۸ صنف متخلف شناسایی شد.

سجاد پور ابراز کرد: بازرسان روزانه در ۲ نوبت صبح و عصر بر نحوه عملکرد اصناف از جمله رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شناسایی اصناف متخلف و تذکر در خصوص رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا فعالیت دارند.

معاون فرماندار گچساران گفت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون ۹۸ نشست در زمینه کرونا در این شهرستان برگزار شده که ۷۹۰ مصوبه داشته است.

وی تصریح کرد: تاکنون ۱۳۲ هزار دُز واکسن کرونا برای گروه های هدف این شهرستان تزریق شده که ۷۶ درصد آن دز اول بوده است.

سجادپور افزود: ۵۶ هزار و ۵۸مورد تست کرونا از ابتدای شروع ویروس کرونا تاکنون از افراد با علائم مشکوک در این شهرستان گرفته شده که بیش از ۱۷هزارو ۱۰ نفر به بیماری کرونا مبتلا شده بودند.

کارکنان گچسارانی برای تزریق واکسن اقدام کنند

فرماندار گچساران از کارمندانی که تاکنون موفق به تزریق واکسن نشده اند، خواست هرچه سریعتر نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کنند.

علیرضا اتابک ابراز کرد: دستگاه های اجرایی کارمندان اداره مربوطه را که تاکنون واکسن کرونا را تزریق نکرده اند به مراکز تزریق واکسن معرفی کنند.

وی بیان کرد: تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی نقش مهمی در توسعه شهرستان و رفع موانع و مشکلات مردم دارد و مسئولان دستگاه های اجرایی به عنوان خادم ملت رسالت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

وی بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان می بایست تا آخرین روز مسئولیت خود تلاش کنند و هرگز خدشه‌ای در انگیزه و کوشش آنها ایجاد نشود.

اتابک تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب به روش های مختلف برای ایجاد نفوذ و رسیدن به هدف های شوم خود استفاده می کنند.

وی ابراز کرد: ۱۳ آبان نماد بزرگ مبارزه با استکبار جهانی است که با غیرت جوانان ما رقم خورد و این مناسبت باید گرامی داشته باشد.

اتابک افزود: دستگاه های اجرایی روند و تخصیص اعتبارات طرح های عمرانی حوزه کاری مربوطه را پیگیری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟