استاندار فارس: سفر به تمام شهرستان‌های استان را در برنامه داریم


استاندار فارس: سفر به تمام شهرستان‌های استان را در برنامه داریم

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: به منظور بررسی مسائل و مشکلات و ظرفیت‌های موجود در نقاط مختلف استان و همچنین دیدار با مردم و شنیدن خواسته‌ها و سخنان آنها، سفر به تمام شهرستان‌های استان را در برنامه و دستور کار قرار داده‌ایم.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه چهارشنبه در جریان سفر به شهرستان ممسنی در جمع خبرنگاران افزود: بر همین اساس، امروز و در سومین سفر شهرستانی به اتفاق جمعی از مدیران در جمع مردم انقلابی و خونگرم شهرستان ممسنی حضور یافتیم تا از نزدیک مسائل و مشکلات شهرستان بررسی و از برخی پروژه‌های در حال اجرا نیز به منظور تسریع در تکمیل آنها بازدید کنیم.

سد پارسیان پس از ۲۸ سال در آینده نزدیک تکمیل خواهد شد
استاندار فارس در سخنانی در پایان سفر به ممسنی گفت: پس از بازدید از سد پارسیان در این شهرستان مقرر شد با پیگیری های نماینده مجلس و قول مساعدی که از رییس جمهور و وزیر نیرو گرفته‌ایم، به زودی شاهد تکمیل و به بهره برداری رسیدن این سد پس از ۲۸ سال باشیم.

رفع مشکل جاده نورآباد_بوان تا پایان امسال
جاده نورآباد به بوان از دیگر پروژه هایی بود که استاندار فارس در این سفر از آن بازدید کرد. وی در این خصوص گفت: امیدواریم مشکل تونل این مسیر تا آخر سال رفع و قطعه ای از این راه آماده بهره برداری باشد.
ایمانیه با بیان اینکه این مسیر جاده ای پر خطر با تصادفات منجر به مرگ است، بر لزوم تسریع احداث پروژه مذکور تاکید کرد.
با دستور استاندارفارس گازرسانی و آبرسانی به ۲۰ روستای شهرستان ممسنی نیز اجرایی خواهد شد.

۲ ورزشگاه نیمه کاره ممسنی تکمیل می‌شود
استاندار فارس با ابراز تأسف از این که دو پروژه ورزشگاهی در شهرستان ممسنی نیمه کاره مانده و رو به تخریب است و از دستور خود برای تکمیل هر چه سریع تر این پروژه‌ها خبر داد.
وی پس از بازدید خود از ساختمان شهرداری نورآباد نیز عنوان کرد: تصمیمات لازم برای این پروژه اتخاذ شد.
استاندار فارس که در این سفر به زیارت قبور شهدای گمنام در تپه نور الشهدا نورآباد رفته بود از تخصیص اعتبار برای احداث یک مجتمع فرهنگی در این مکان خبر داد.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد کلینیک ویژه بیمارستان ولیعصر(عج) تا پایان سال تکمیل شود و در اختیار مردم شریف قرار گیرد.
بخش ام‌آر آی در این شهرستان نیز از دیگر نیازهای اصلی بود که ایمانیه بر لزوم راه اندازی هر چه سریع تر آن تاکید کرد.
وی همچنین افزود: ۱۲ پروژه مدرسه سازی در ممسنی نیز به زودی تکمیل خواهد شد.

تکمیل جاده دالین - نورآباد
استاندار فارس یادآور شد: یکی از خواسته های مردم تکمیل جاده دالین به نورآباد است که در سفر هیئت دولت دستورات لازم در این خصوص گرفته و پس از آن نیز پیگیری ها از طریق وزارت راه انجام شده که بر این اساس مقرر شد قطعات یک و سه این مسیر نیز ساخته شود و به زودی مورد استفاده قرار گیرد.

بازدید استاندار فارس از روستای دیده بان به دعوت قهرمان جهانی تکواندو
ایمانیه در این سفر همچنین به دعوت خانم لیلا کشاورز از دانشجویان دانشکده پزشکی که قهرمان بین المللی تکواندو است، از روستای دیده‌بان در بخش دشمن زیاری بازدید کرد.

رسیدگی به بزرگترین تاکستان دیم ایران در بخش دشمن‌زیاری با همراهی بخش خصوصی
استاندار فارس در حاشیه این بازدید نیز با اشاره به اینکه منطقه دشمن‌زیاری عنوان بزرگترین تاکستان دیم کشور را به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: رفع مشکلات این تاکستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی و ایجاد صنایع تبدیلی با هدف ایجاد اشتغال و تقویت گردشگری، در دستور کار قرار میگیرد.
مشکل آنتن دهی تلفن همراه در روستای دیده‌بان از دیگر مواردی بود که استاندار فارس دستور بررسی و رفع آن را صادر کرد.

بازدید از سالن ورزشی نیمه تمام دانشگاه پیام نور، بازدید از کلینیک ویژه و MRI شهر نورآباد و پروژه‌های خیرساز اورژانس ۱۱۵ و پایگاه انتقال خون، بازدید از ساختمان قدیم شهرداری نورآباد و بازدید از ورزشگاه شماره ۲ نورآباد از برنامه‌های سفر روز چهارشنبه استاندار فارس به شهرستان ممسنی بود.

شهرستان ممسنی به مرکزیت شهر نورآباد در ۱۵۸ کیلومتری جنوب غربی شیراز واقع شده است.

استان فارس چهارمین استان کشور از نظر جمعیت و وسعت، دربرگیرنده ۳۶ شهرستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط