خط ویژه سوخت‌گیری گاز برای تاکسی‌ها در قم راه‌اندازی می‌شود


خط ویژه سوخت‌گیری گاز برای تاکسی‌ها در قم راه‌اندازی می‌شود

قم ـ ایرنا ـ معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: خط ویژه برای سوخت‌گیری گاز تاکسی‌ها در جایگاه‌ها با همکاری مدیریت پدافند غیرعامل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومی شهرداری قم، مسعود طبیبی در گفت‌وگویی، با اشاره به اخلال ایجادشده در جایگاه‌های سوخت اظهار داشت: سازمان تاکسیرانی شهرداری قم حمایت‌های لازم را از رانندگان تاکسی داشته و درصدد رفع مشکل تاکسی داران است.

وی با تاکید بر حل مشکل سوختگیری در کم‌ترین زمان افزود: در صورت تداوم مشکل طی روزهای آینده در سوختگیری خودروها، هماهنگی‌های لازم برای راه‌اندازی یک خط ویژه برای سوختگیری گاز تاکسی‌ها در جایگاه‌ها با همکاری مدیریت پدافند غیرعامل انجام‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی هیچ ‌گونه نگرانی از صف‌های طولانی برای سوختگیری نداشته باشند و به ‌زودی مشکل تمام جایگاه‌های سوخت برطرف می شود.

وی سپس به نگرانی رانندگان اتوبوس در ناوگان حمل ‌و نقل عمومی اشاره و اضافه کرد: رانندگان اتوبوس نیز برای تامین گازوییل نگرانی نداشته باشند و ذخیره کافی برای تامین سوخت اتوبوس‌ها وجود دارد تا حل مشکل با کمبود سوخت مواجه نخواهند شد.

به گزارش ایرنا، سامانه کارت سوخت به دلیل مشکل فنی از ظهر دیروز از مدار خارج شده است. کارشناسان در حال رفع مشکل هستند که به محض رفع این ایراد، موضوع به اطلاع هموطنان می رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج