رزمایش پدافند غیرعامل در کنگاور برگزار می‌شود


رزمایش پدافند غیرعامل در کنگاور برگزار می‌شود

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کنگاور از برگزاری رزمایش حفاظت از زیرساخت‌های عمرانی و پدافند غیرعامل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، فرزاد الماسی عصر چهارشنبه در جلسه کمیته پدافند غیرعامل، اظهار کرد: در هفته پدافند غیرعامل (هشتم تا چهاردهم آبان ماه)، برنامه‌های مختلفی از جمله رزمایش برگزار خواهد شد.
او افزود: از دیگر برنامه‌های این هفته می‌توان به نواختن زنگ پدافند غیرعامل در مدارس و برنامه شاد، برپایی نمایشگاه مقابله با بحران، تجلیل از خبازی های دوگانه سوز، همایش شهرستانی و کارگروه‌های آموزشی اشاره کرد.
فرماندار کنگاور در ادامه با بیان اینکه باید هر لحظه و هر زمان آماده مقابله با بحران ها باشیم، تاکید کرد: در جریان حمله سایبری به جایگاه‌های عرضه بنزین کشور، در کنگاور با آمادگی بسیار زیاد با همکاری مرکز توزیع فرآورده‌های نفتی شهرستان چهار جایگاه را در کمترین زمان ممکن به مدار توزیع باز گردانیدیم.
الماسی با تاکید بر اینکه دشمن از هر کوششی برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی دریغ نخواهد کرد، یادآور شد: با تعامل، همکاری و همراهی تمام دستگاه‌ها، برنامه ریزی جامع کاربردی، انجام فعالیت‌های با داشتن بازدارندگی بالا و اولویت‌بندی می‌توان با بحران های مختلف مقابله کرد.
شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...