26 دستگاه اکسیژن ساز برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خریداری شد


26 دستگاه اکسیژن ساز برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خریداری شد

کرمانشاه - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 26 دستگاه اکسیژن ساز و 2 هزار عدد کپسول اکسیژن برای دانشگاه خریداری کردیم در حالیکه اعتباری برای آن در نظر گرفته نشده بود.

به گزارش ایرنا، دکتر «محمودرضا مرادی» روز چهارشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات بخش بهداشت و درمان شهرستان سنقر وکلیایی افزود: تامین تجهیزات درمانی و رادیوگرافی پرتابل از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است و برای تجهیز پانسیون ها نیز ۶۵ میلیون تومان اختصاص داده شده است.

وی اظهار کرد: در ایام کرونا، کارکنان دیگر ادارات شهرستان ها نهایت همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله با این ویروس منحوس داشتند و ما کمترین مشکل را در شهرستان سنقر وکلیایی داشتیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تلاش ها و زحمات پزشکان، پرستاران و پرسنل زحمت کش بهداشت و درمان سنقروکلیایی در این مدت قدردانی کرد و یادآور شد: این شهرستان به دلیل مسافت طولانی که تا مرکز استان دارد باید در حوزه سلامت بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مرادی اضافه کرد: سنقر وکلیایی در برخی شاخص ها از جمله واکسیناسیون و اجرای طرح شهید سلیمانی جزو شهرهای خوب بود و ۸۵ درصد مردم دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند به همین خاطر کمترین تعداد بستری را در پیک های بعدی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه افتتاح پروژه های عمرانی امروز شبکه بهداشت و درمان سنقر با اعتبار ۶۸ میلیارد ریال تحول خوبی را در شهرستان ایجاد می‌کند، گفت: مراکز بهداشتی درمانی و تجهیزات برای سنقر در اولویت دانشگاه بود و با تلاش های صورت گرفته دستگاه اکسیژن ساز، امحا زباله و چهار تخت CCU در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر راه اندازی شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: هم اکنون ۱۸ پزشک متخصص در سنقر وکلیایی داریم که در مقایسه با سنوات گذشته تحول بزرگی در این بخش داشته‌ایم اما کمبودهایی نیز وجود دارد که از جمله، نبود امکانات اورولوژی در بیمارستان است.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022