حقیقی: باید شکست مقابل پرسپولیس را جبران کنیم


حقیقی: باید شکست مقابل پرسپولیس را جبران کنیم

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید که تیمش باید در دیدار هفته آینده، شکست مقابل پرسپولیس را جبران کند.

حقیقی: باید شکست مقابل پرسپولیس را جبران کنیم

به گزارش راهبرد معاصر، علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس گفت: خیلی خوب بازی کردیم، با وجود اینکه بازیکنان جوانی در ترکیب داشتیم و خیلی از آنها برای اولین بار در ورزشگاه آزادی و این چمن بازی می‌کردند. بازی هفته قبل ما در ورزشگاه ساری، شرایط خوبی نداشت و این خودش معضل بزرگی است.

وی ادامه داد: به شخصه اعتقاد ندارم چون خیلی پاس دادیم، دویدیم یا موقعیت داشتیم، خوب بازی کردیم. مهم 3 امتیاز است که نتوانستیم به آن 3 امتیاز یا حداقل یک امتیاز که لیاقتش را داشتیم بودیم، برسیم. فوتبال همین است، الان هم در هفته دوم هستیم و هیچ اتفاقی رخ نداده و راه طولانی داریم که می‌توانیم در آینده جبران کنیم.

دروازه‌بان نساجی در خصوص اینکه مقابل تیم سابق بازی کرد، اظهار داشت: این صحبت کلیشه‌ای شده، اما پرسپولیس خانه من است و نساجی خانه دومم. این بازی همیشه یک جایگاه خاص برای من دارد. به تیم پرسپولیس و هوادارانش تبریک می‌گویم. با این حال ما باید برویم و هفته آینده این بازی را جبران کنیم.

حقیقی در خصوص تأثیر زمین چمن آزادی روی کیفیت بازی گفت: در قائمشهر زمین خوبی نداریم و آن زمین شرایط بازی ندارد. از زمین خشکی که یک قسمت‌هایی خشک است و یک قسمت چمن دارد، به ورزشگاه آزادی آمدیم. اینجا هم موقع گرم کردن چمن خشک بود، اما وقتی برای بازی آمدیم چمن خیس بود. این مسائل در بازی تأثیرگذار است./تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دختر برای پروفایل | 80 عکس پروفایل دخترونه زیبا و لاکچری