خبری مهم برای پرسپولیس رسید!


خبری مهم برای پرسپولیس رسید!

خبری مهم برای پرسپولیس حاکی از لغو تجمع اعتراضی هواداران پرسپولیس می باشد.

خبری مهم برای پرسپولیس رسید!

به گزارش راهبرد معاصر؛ در شرایطی که برخی از کانالهای هواداری پرسپولیس فراخوانی برای تجمع علیه مدیریت این باشگاه را منتشر کرده بودند اما این فراخوان مورد توجه طرفداران این تیم قرار نگرفت.


روز گذشته تعدادی از کانالهای پرمخاطب پرسپولیسی اقدام به انتشار فراخوانی برای تجمع طرفداران این تیم کردند که موضوع آن بلاتکلیفی مدیریت باشگاه و اعتراض به وزارتخانه ورزش و جوانان عنوان شده بود. در این فراخوان از طرفداران پرسپولیس دعوت شده بود تا از ساعت ۱۱ صبح در مقابل وزارت ورزش گرد هم جمع شوند و تجمع اعتراضی را آغاز کنند.

اما با این حال پس از گذشت چند ساعت از زمان این تجمع گزارشها حاکی از آن است که هواداران تیم فوتبال پرسپولیس استقبالی از این فراخوان نکردند و تصاویر منتشره حاکی از حضور ۳-۴ نفر از برخی هواداران این تیم در مقابل وزارتخانه دارد.

این در حالی است که مدیریت باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر موفق شده رقمی بالغ بر ۲۰ میلیارد را برای پرداخت به گابریل کالدرون و خواکین تامین کند و همچنین پروژه انتخاب کارگزار نیز در روز ۱۰ آبان انجام خواهد شد تا قرمزها به سروسامان نسبی برسند. این اقدامات در حالی از سوی صدری انجام شده که حکم قطعی مدیرعاملی او صادر نشده است./پارس فوتبال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حرف های داغ و تازه حسین رضازاده درباره بیماری‌اش