سایپا هر ماه فروش فوق العاده خواهد داشت


سایپا هر ماه فروش فوق العاده خواهد داشت

عصر خودرو- باقری گفت: تمام ظرفیت محصولات تا پایان سال به صورت فروش فوق العاده است و برنامه پیش فروش نداریم.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، باقری قائم‌ مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در حاشیه مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات سایپا، گفت: پنج محصول از محصولات گروه خودروسازی عرضه شد و امروز قرعه کشی آن انجام می شود که نیم میلیون نفر از این محصولات ابراز تمایل کردند. 14 هزار و 500 نفر از این متقاضیان مشخص و 200 درصد رزرو در نظر گرفته شده است.

قائم‌ مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش درخصوص عرضه ارزان ترین خودروهای گروه خودروسازی سایپا، گفت: مدت ها بود تیبا 2 را عرضه نکرده بودیم و اکنون استقبال زیادی شد. تمام ظرفیت تا پایان سال به صورت فروش فوق العاده است و در سال 1400 برنامه پیش فروش نداریم و هر ماه فروش فوق العاده خواهیم داشت.

باقری گفت: تمام هدفمان این است که خودرو به دست مصرف کننده واقعی برسد و خودرو را در حداقل زمان به دست مشتری برسانیم.

به گفته قائم‌ مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش روز پنجشنبه اسامی این مرحله از ثبت نام اعلام می شود و برندگان می توانند پس از آن اقدام به واریز وجه کنند.

او گفت: به دلیل اینکه روز اعلام نتایج پنجشنبه است و بانک ها تعطیل است و روز بعد که جمعه است، تعطیلی است، بنابراین برندگان از روز شنبه تا دوشنبه فرصت دارند اقدام به واریز وجه کنند.

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید