الهامی: شرمنده هواداران شدیم


الهامی: شرمنده هواداران شدیم

ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت:شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم این نتیجه را جبران کنیم.

ساکت الهامی پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی اظهار داشت: این برد را تبریک می‌گویم. به شاگردانم خسته نباشید می‌گویم که بازی خوبی انجام دادند. پرسپولیس تصور نمی‌کرد که بازی برایش اینقدر سخت باشد. آنها خیلی خوب جنگیدند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. شرمنده هواداران شدیم و امیدوارم این نتیجه را جبران کنیم.

وی در مورد اعتراض‌هایش در کنار زمین، ادامه داد: به داوران هم خسته نباشید می‌گویم. به هر حال فشار بازی موجب می‌شود که واکنش‌هایی داشته باشیم. کنترل خودم سخت است، اما فکر می‌کنم بازی برای داوران هم سخت بود. آنها هم انسان هستند و باید هوای آنها را داشته باشیم که به حالت قبل بازگردند. من خودم همیشه از داوری گلایه داشتم، اما با این حال به آنها خداقوت می‌گویم.

الهامی: شرمنده هواداران شدیم

الهامی گفت: از شاگردانم تشکر می‌کنم که مردانه جنگیدند. فوتبال باکیفیتی را شاهد بودیم و اگر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم دست پر ورزشگاه را ترک می‌کردیم. شرمنده هواداران شدیم، اما نمی‌توانم ایرادی به شاگردانم بگیرم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد عملکرد تیم داوری، خاطرنشان کرد: من کارت زرد نگرفتم و به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم موفق باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...