تصویب طرح ساخت بیش از 3 هزار واحد صهیونیست نشین در کرانه باختری


تصویب طرح ساخت بیش از 3 هزار واحد صهیونیست نشین در کرانه باختری

رژیم صهیونیستی طرح ساخت 3144 واحد مسکونی جدید برای صهیونیست‌ها در کرانه باختری را به تصویب رساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه عبری زبان «کان» اعلام کرد که شورای عالی برنامه‌ریزی و ساخت و ساز اداره مدنی دولت رژیم صهیونیستی به رغم تمامی موانع و فشار‌ها و مخالفت‌های آمریکا، طرح ساخت ۳۱۴۴ واحد مسکونی جدید برای صهیونیست‌ها در کرانه باختری را به تصویب رساند.

ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا پیشتر گفته بود ما عمیقا نگران طرح اسرائیل برای پیش بردن هزاران واحد جدید در شهرک‌های صهیونیستی در روز چهارشنبه و همچنین مناقصه‌های منتشر شده در روز یکشنبه برای ساخت بیش از یک هزار و ۳۰۰ خانه جدید هستیم.

وی در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد: ما قویا مخالف گسترش شهرک‌ها هستیم که کاملا مغایر با تلاش‌ها برای کاستن از تنش‌ها و برقراری آرامش است، و به چشم انداز راه حل دو کشور لطمه می‌زند. ما همچنین طرح‌ها برای قانونی کردن عطف به ماسبق شهرک‌های غیرقانونی را غیرقابل قبول قلمداد می‌کنیم.

پیشتر گروه‌های مقاومت فلسطینی به رژیم صهیونیستی درباره ادامه شهرک سازی‌ها در اراضی فلسطین و تعرض به قبرستان الیوسفیه در قدس هشدار داده و اعلام کردند در برابر این تعرضات سکوت نخواهند کرد.

این گروه‌ها از فلسطینیان ساکن کرانه باختری خواستار مقابله با دشمن صهیونیستی با همه امکانات در دسترس هستند تا دشمن بفهمد که تعرض به سرزمین و مقدسات فلسطین هزینه سنگینی برای آن دارد و این هزینه را باید با خون نظامیان و غاصبان بدهد.

گفتنی است گرچه واشنگتن بار‌ها مدعی مخالفت با شهرک سازی‌های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری بوده است، اما هیچگاه تل آویو را بدین منظور تحت فشار قرار نداده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا