نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی عکس «خرما» با 50 اثر از 36 عکاس آغاز به کار کرد


نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی عکس «خرما» با 50 اثر از 36 عکاس آغاز به کار کرد

امیری گفت: نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی عکس «خرما» با 50 اثر از 36 عکاس آغاز به کار کرد و در این نمایشگاه فرصت آشنایی با انواع خرما، محصولات فرآوری شده، صنایع دستی مرتبط با خرما و هر موضوع وابسته به خرما برای فراهم شده است.

«عباس امیری» در مراسم افتتاح نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی عکس «خرما» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: مراسم افتتاح با حضور مدیر عامل نمایشگاه بین المللی فارس، رئیس اتاق بازرگانی فارس، قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی فارس بعدازظهر امروز پنجم آبان برگزار شد.

مدیر اجرایی جشنواره و نمایشگاه بین المللی عکس «خرما» افزود: در این نمایشگاه که در حد فاصل سه سالن «سرو»، «بهار» و «نرگس» نمایشگاه بین المللی فارس برپا شده است، ۵۰ اثر از ۳۶ عکاس به نمایش درآمده است و این تعداد اثر از میان یک هزار و ۱۲۰ اثر و ۱۵۱ هنرمند عکاس بین المللی انتخاب شده است و توسط هیئت داوران جشنواره منتخب شده اند و پس از چاپ در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: نفرات اول تا سوم این آثار عکاسی توسط هیئت داوران انتخاب شده اند که جوایز ۶، چهار و ۲ میلیونی تعلق می گیرد و به پنج اثر شایسته تقدیر نیز جایزه ۵۰۰ هزار تومانی توسط شرکت «مدیریت فروغ افکار» به مدیریت «جواد مرادپور» اهدا خواهد شد.

امیری اعلام کرد: در این نمایشگاه که تا هشتم آبان برپا خواهد بود فرصت آشنایی با انواع خرما، محصولات فرآوری شده، صنایع دستی مرتبط با خرما و هر موضوع وابسته به خرما برای فراهم شده است.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام