بخش خصوصی با تمام مشکلات اقتصادی با غیرت و انگیزه به تلاش خود ادامه می دهد


بخش خصوصی با تمام مشکلات اقتصادی با غیرت و انگیزه به تلاش خود ادامه می دهد

رشید فرخی گفت: بخش خصوصی با تمام مشکلات اقتصادی با غیرت و انگیزه به تلاش خود ادامه می دهد و کرونا و تحریم ها در انگیزه های ملت توقف ایجاد نکرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محسن رشید فرخی» دامشب (چهارشنبه 5 آبان) در آئین گشایش پنجمین نمایشگاه «قهوه و دمنوش» و چهارمین نمایشگاه تخصصی «خرما» که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی فارس برگزار شد، گفت: بخش خصوصی با تمام مشکلات اقتصادی با غیرت و انگیزه به تلاش خود ادامه می دهد و کرونا و تحریم ها در انگیزه های ملت توقف ایجاد نکرده است.

رئیس انجمن خرمای ایران افزود: از مدیر عامل نمایشگاه بین المللی فارس برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی مانند نمایشگاه خرما تشکر می کنم.

وی اضافه کرد: نمایشگاه خرمای بوشهر شروعی برای تداوم این نمایشگاه در سایر شهرهای کشور شد و لازم است انگیزه در بخش خصوصی از طریق تجارت ایجاد شود.

رشید فرخی تاکید کرد: کمیاب بودن کارتن، صنایع تبدیلی و بسته بندی آنها را تحت تاثیر نامطلوب قرار می دهد و باید با حمایت های مختلف به توسعه صنایع تبدیلی کمک کرد.

وی ادامه داد: تهدیدها بیش از تحریم ها صادر کننده محصولات کشور ما را تحت تاثیر قرار داده است و صادر کنندگان ما در بحث برگشت ارز نیز دچار مشکلات هستند و باید با در نظر گرفتن شرایط تحریم ها برای تقویت صادرات تلاش شود و یک شبه نباید شاهد عدم امکان صادرات خرما در سال های قبل می شدیم که موجب شد رقیبان گوی سبقت را در صادرات خرما از ایران بربایند.

رشید فرخی تصریح کرد: باید تمام ارزش های اقتصادی دیده شود و شاهد خانه تکانی در این خصوص باشیم و به بخش خصوصی و اتاق بازرگانی به عنوان یک مرکز ارائه مشاوره های کارآمد توجه ویژه شود.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس