مسئول جدید دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی معرفی شد


 مسئول جدید دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی معرفی شد

با حکم نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی به عنوان مسئول جدید دفتر نماینده ولی فقیه در استان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در بیرجند، طی حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مسئول جدید دفتر نماینده ولی فقیه در استان معرفی شد و از خدمات پنج ساله حجت الاسلام محمدولی عارفی قدردانی شد.

در متن حکم صادر شده از سوی آیت الله سید علیرضا عبادی در انتصاب حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی آمده است:

با صلوات بر محمد و آل و محمد و با اعتماد به فضل الهی و در سایه عنایات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ضمن تشکر از تلاشهای مؤثر جناب آقای حاج محمد ولی عارفی در دوره پنج ساله مسئولیت، جنابعالی را که بحمدالله دارای تعهد و روحیه انقلابی و جهادی با تجربیات ارزنده هستید به سمت «مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی» به مدت سه سال منصوب می کنم.


امید است با نصب العین قرار دادن تقوای الهی و با استعانت از ائمه هدی علیهم السلام و با استفاده از تجربه صاحب نظران امین، در پیگیری وظایف و مأموریت های ابلاغی موفق باشید. تبیین و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی و اندیشه امامین انقلاب، ایجاد انسجام و همدلی بین مسئولان و تقویت وحدت بین اقشار و طبقات مختلف و اعتلای قرارگاههای فرهنگی و شبکه امامت جمعه و برگزاری نماز جمعه مطلوب از اهم مأموریت های دفتر است که با برنامه ریزی هوشمندانه و هماهنگی های هنرمندانه و پیگیری های مجدانه باید مورد اهتمام قرار بگیرد.

سرافرازی، سلامت و توفیق روز افزونتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سید علیرضا عبادی
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان