برگزاری نمایشگاه ها در توسعه اقتصادی و رونق تولید نقش مهمی دارد


برگزاری نمایشگاه ها در توسعه اقتصادی و رونق تولید نقش مهمی دارد

موسوی گفت: برگزاری نمایشگاه ها در توسعه اقتصادی و رونق تولید نقش مهمی دارد و در دنیا تولیدات در محل نمایشگاه ها ارائه می شود که در استان فارس نیز با برخورداری از فرصت نمایشگاه بین المللی است و رتبه دوم عنوان برگزاری نمایشگاه در کشور را داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمود موسوی» امروز (چهارشنبه 5 آبان) در آیین گشایش پنجمین نمایشگاه صنایع «قهوه و دمنوش» و چهارمین نمایشگاه تخصصی «خرما» گفت: پس از مدت ها محدودیت های کرونایی شاهد برگزاری این نمایشگاه های تخصصی هستیم و هفت نمایشگاه خوب تخصصی اخیرا برگزار کرده ایم.

مدیر عامل نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: برگزاری نمایشگاه ها در توسعه اقتصادی و رونق تولید نقش مهمی دارد و در دنیا تولیدات در محل نمایشگاه ها ارائه می شود که در استان فارس نیز با برخورداری از فرصت نمایشگاه بین المللی است و رتبه دوم عنوان برگزاری نمایشگاه در کشور را داریم.

وی اضافه کرد: از بابت برگزاری نمایشگاه ها، استان فارس رتبه اول و دوم را دارد و در حوزه نمایشگاه کشاورزی رتبه اول را داریم.

موسوی با اشاره به اینکه از تعاملات خوب استان می توان به ایجاد فرصت برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر اشاره کرد که اخیرا برگزار شد، گفت: هدف برگزاری از نمایشگاه های استان حمایت از تولید داخلی است که اکنون از خرمای ایرانی و قهوه و دمنوش با برگزاری نمایشگاه حمایت می شود.

موسوی اضافه کرد: فارس مرکز برگزاری نمایشگاه خرما پیشتاز است و ۳۸ درصد از استان فارس شرکت کنندگان این نمایشگاه خرما را تشکیل داده اند‌.

وی با اشاره به موضوعات آموزشی در کنار برگزاری نمایشگاه ها در استان گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی، وبینارها و ... از برنامه های جانبی موثری است که دنبال می شود.

موسوی اعلام کرد: اولین موضوع حضور شرکت کنندگان خارجی در نمایشگاه خرما دیده شده است.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | اولین تصاویر از تفنگ تیرانداز ماهر Microwave در جنگ اوکراین