مشکلات جدی و عجیب ناچ نمایشگر مک بوک پرو 2021 اپل


مشکلات جدی و عجیب ناچ نمایشگر مک بوک پرو 2021 اپل

شرکت اپل در رویداد اخیر معرفی محصولات خود نسل جدید مک‎‌بوک پرو‎های خود را با طراحی متفاوتی راهی بازار کرد. در این طراحی جدید، ناچ یا همان بریدگی نمایشگر وارد دنیای لپ‎تاپ‎های اپل شده تا حاشیه نمایشگر به حداقل برسد. اما در میان انبوه ستایش‎ها به این طراحی جدید، مشکلات عجیبی در آن وجود دارد که شاید باور نکنید اپل در یک محصول خود به آنها توجه نکرده...

شرکت اپل در رویداد اخیر معرفی محصولات خود نسل جدید مک‌بوک پروهای خود را با طراحی متفاوتی راهی بازار کرد. در این طراحی جدید، ناچ یا همان بریدگی نمایشگر وارد دنیای لپتاپهای اپل شده تا حاشیه نمایشگر به حداقل برسد. اما در میان انبوه ستایشها به این طراحی جدید، مشکلات عجیبی در آن وجود دارد که شاید باور نکنید اپل در یک محصول خود به آنها توجه نکرده است.

مک بوک پروهای جدید اپل برای اولین بار از بریدگی بالای نمایشگر که سالهاست که در سری آیفون استفاده میشود، بهره برده تا بتوانند حاشیه نمایشگر را به حداقل برسانند. در این طراحی جدید، برای جای دادن سنسورهایی مانند نور محیط و وبکم، بخش مرکزی بالای نمایشگر بریده شده است. همانطور که انتظار میرود این بخش باید در همه حالت مشکی رنگ باشد و اینجا همان نقطهای است که مشکلات محصول جدید اپل شروع میشود.

در این زمینه کویین نلسون ، صاحب حساب کاربری مشهور Snazzy Labs در توییتر، یوتیوب و دیگر شبکههای اجتماعی که همواره به بررسیهای بی پرده و بدون جانبداری از محصولات فناوری مشهور است با انتشار دو ویدئو در حساب توییتر خود، طراحی جدید اپل را به سخره گرفته است.

نلسون در این دو ویدئو نشان میدهد که چطور وقتی نوار ابزار نرمافزاری که در سیستم‌عامل مک باز میکنید، بیش از حد بزرگ باشد، در نمایش آنها مشکل ایجاد میشود. در این ویدئوها نشان داده شده که با وجود آیتم و منوهای زیاد در نوار ابزار یا نوار وضعیت، برخی از آنها مفقود شده و به زیر نوار ناچ میروند.

حتی نلسون این مشکل را نیز به تصویر کشیده که زمانی که آیتمی در محل ناچ قرار گیرد، قابل انتخاب و حتی کلیک کردن است، بدون اینکه شما بتوانید آن را ببینید!

اما جالبترین بخش ویدئوهای منتشر شده توسط نلسون آنجاست که نشان میدهد چطور در برخی دیگر از نرمافزارها، وقتی نشانگر موس، به بخش مشکی رنگ وارد شود، از سمت دیگر ناچ خارج میشود.

به هر حال این چند عملکرد عجیب را میتوان در دسته باگهایی قرار داد که به نظر اپل باید برای تدبیری جدی اندیشیده تا مشکلات آنها رفع شود.

نظر شما دوستان در مورد طراحی جدید مک بوک پروهای جدید اپل چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا