بهره برداری از راه آسفالته 3 روستای شهرستان دنا


بهره برداری از راه آسفالته 3 روستای شهرستان دنا

راه آسفالته سه روستا در شهرستان دنا با حضور نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون به بهره برداری رسید.

محمد حسین نصیری راد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم بهره برداری از مسیر ارتباطی روستای مظفری سرتنگ رواق گفت: راه روستایی گزدون، مظفری و سرتنگ رواق به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار سه میلیارد تومان با پیگیری نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به اینکه آسفالت این مسیر یکی از مطالبات مهم مردم منطقه بوده اظهار کرد: با بهره‌برداری از این مسیر شاهد سهولت در رفت و آمد روستاهای تحت پوشش و کاهش حجم تصادفات می‌شود.
وی افزود: در حوزه راه روستایی در شهرستان دنا کارهای خوبی درحال انجام است و محور شبلیز نیز شش کیلومتر روکش و آسفالت شد.
مهدی روشنفکر، نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از مسئولانی که در تکمیل این پروژه همکاری داشتند گفت: خدا را شاکریم که در مسیر خدمت به مردم مدیران نظام جمهوری اسلامی پای کار هستند.
به گزارش ایسنا، وی توجه و رسیدگی به مطالبات به حق مردم را از وظایف مهم مسئولان برشمرد و افزود: یکی از مهم‌ترین مطالبات در روستاهای استان استاندار سازی و بهسازی معابر و مسیرهای ارتباطی است که با توجه به اعتبارات اختصاص یافته به استان در قالب بودجه سال جاری امیدواریم بخشی از این مطالبات پاسخ داده شود و شاهد رفع مشکلات باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت