اپل موزیک دردسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار گرفت


اپل موزیک دردسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار گرفت

طبق اعلام سونی، اپل موزیک از امروز برای کاربران پلی استیشن 5 دردسترس است و ظاهرا نخستین تجربه کاملا یکپارچه سرویس مذکور را روی کنسول بازی ارائه می‌دهد.

شایعات اخیر حاکی از آن بودند که اپل در همکاری متقابل با سونی، قصد دارد سرویس استریم موسیقی‌اش را برای کنسول نسل‌نهمی ژاپنی‌ها منتشر کند. سونی بالاخره ساعاتی پیش به تمامی این شایعات جامه عمل بپوشاند و اعلام کرد که سرویس اپل موزیک برای کاربران پلی‌استیشن ۵ دردسترس قرار گرفته است.

سرویس یادشده روی PS5 به مشترکان اجازه می‌دهد تا بیش از ۹۰ میلیون آهنگ و مجموعه‌ای از لیست‌های پخش و ایستگاه‌های رادیویی را مستقیما از کنسول خود پخش کنند. این برنامه از پخش موزیک ویدئو با وضوح تا 4K نیز پشتیبانی می‌کند.

اپل موزیک دردسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار گرفت

اپل موزیک به کاربران امکان می‌دهد تا به روش‌های مختلفی، ازجمله در پس‌زمینه یا حین بازی به موسیقی‌های دلخواهشان گوش دهند. علاوه‌بر بازکردن مرسوم اپلیکیشن، کاربران می‌توانند هنگام بازی با فشاردادن دکمه PS روی کنترلر بی‌سیم دوال‌سنس، به اپل موزیک و درادامه کنترل سنتر و قابلیت کارت‌های فانکشن موزیک دسترسی پیدا کنند. کارت‌های فانکشن موزیک می‌توانند محتوای پیشنهادی اپل موزیک را برای مطابقت با بازی در حال پخش به‌نمایش بگذارند و لیست‌های پخش را از کتابخانه کاربر یا حتی گزینه‌هایی برای پخش لیست‌های پخش اپل موزیک ارائه دهند که مخصوص بازی‌سازی شده‌اند.

کاربران PS5 می‌توانند برنامه اپل موزیک را از فروشگاه برنامه‌های پلی استیشن بارگیری و به حساب اپل موزیک خود متصل کنند. این فرایند شامل اسکن کد QR از دستگاه اپل یا واردکردن دستی اعتبار اپل آی‌دی است. درحال‌حاضر، اپل موزیک فقط برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر شده است؛ اما دور از انتظار نخواهد بود که این برنامه برای کنسول‌های نسل‌نهمی مایکروسافت نیز منتشر شود.

در اوایل سال جاری میلادی، مشخص شد که کوپرتینویی‌ها مشغول کار روی برنامه‌های جدید پادکست و اپل موزیک برای فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت هستند که می‌تواند برای ایکس‌باکس یا حتی ویندوز منتشر شود. برنامه اپل تی‌وی برای کنسول‌های دو نسل اخیر ردموندی‌ها نیز دردسترس است.

اپل موزیک دردسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار گرفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس