رئیس جمهور: هدف از حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت، مختل کردن زندگی مردم بود


رئیس جمهور: هدف از حمله سایبری به جایگاه‌های سوخت، مختل کردن زندگی مردم بود

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، امروز در جلسه هیئت دولت به اتفاق حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت کشور که دیروز رخ داد اشاره کرد و گفت: هدف از این اقدام، مختل کردن زندگی مردم بود تا بتوانند به مقاصد مشخص خود برسند. رئیسی همچنین اضافه کرد که مسئولین در مدیریت این حادثه بسیار خوب عمل کردند و سردرگم نشدند و مردم نیز با هوشیاری خود، اجازه سواستفاده و...

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، امروز در جلسه هیئت دولت به اتفاق حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت کشور که دیروز رخ داد اشاره کرد و گفت: هدف از این اقدام، مختل کردن زندگی مردم بود تا بتوانند به مقاصد مشخص خود برسند.

رئیسی همچنین اضافه کرد که مسئولین در مدیریت این حادثه بسیار خوب عمل کردند و سردرگم نشدند و مردم نیز با هوشیاری خود، اجازه سواستفاده و فرصت‌طلبی را ندادند.

وی همچنین به وظیفه وزارت نفت در رابطه با این موضوع اشاره کرد و گفت: وزارت نفت باید آثار این اختلال را جبران کند تا حق مردم ضایع نشود.

رئیس جمهور در ادامه به موضوع اهمیت خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: مسئولین باید توجه داشته باشند که هر کسی که شهروند ایران است و در این مملکت زندگی می‌کند؛ فارغ از دین و مذهب و قوم و نژاد، بر گردن ما حق دارد و ما نیز نسبت به آنان تکلیف و وظیفه خدمت‌رسانی داریم؛ لذا نگاه و رویکرد مسئولین باید خدمت به همه اقشار و مردم باشد.

سید ابراهیم رئیسی، امروز به‌طور سرزده از وزارت نفت نیز بازدید کرد و به مسئولین مربوطه هشدار داد که این حمله سایبری نه اولین بار است و نه آخرین بار؛ خودتان را برای پیشگیری و مقابله، آماده و ایمن کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز