بیگی: تیم دست و پا بسته‌ای برابر پرسپولیس نبودیم


بیگی: تیم دست و پا بسته‌ای برابر پرسپولیس نبودیم

سعید بیگی، بازیکن تیم فوتبال نساجی درباره شکست برابر پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید بیگی، بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: در ابتدا این برد را به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم. ما تیم دست و پا بسته‌ای نبودیم و مالکیت توپ را در اختیار داشتیم، اما متاسفانه ۲ گل بدموقع خوردیم که گل اول در دقیقه پایانی نیمه اول بود و بعد از این که گل تساوی را زدیم، باز هم گل دریافت کردیم که روحیه ما را تضعیف کرد. ان شاءالله در بازی‌های بعدی بتوانیم دل هواداران خود را شاد کنیم و نتایج بهتری بگیریم.

بیگی درباره وضعیت زمین ورزشگاه نساجی بیان کرد: واقعیت این است که زمین خوبی در اختیار نداریم. مسئولان ورزش استان قول هایی داده اند، اما هنوز ورزشگاه را بازسازی نکرده اند. مدتی است که تیم ما در ورزشگاه نساجی بازی نمی‌کند، اما امیدوارم به ورزشگاه شهدای ساری رسیدگی کنند.

او درباره وضعیت زمین ورزشگاه ساری گفت: زمین این ورزشگاه کیفیت خوبی ندارد و به ما قول دادند که هر چه سریعتر چمنش را بهتر کنند. امیدوارم خیلی زود مسئولان بتوانند کار‌های بازسازی ورزشگاه نساجی را انجام بدهند تا بتوانیم در آن جا بازی کنیم، چون برای ما مهم است.

بیشتر بخوانید

پرسپولیس تهران ۲ - نساجی مازندران یک / عبدی ناجی پرسپولیس مقابل تیم سابق خود شد و شادی هم نکرد!

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رفع مشکل دوربین آیفون، 96میلیون‌تومان ناقابل!