برگزاری مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه دارالسلام


برگزاری مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه دارالسلام

مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه دارالسلام و جشن حفظ کل قرآن کریم توسط طلاب این حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه دارالسلام و جشن حفظ کل قرآن کریم توسط طلاب این حوزه با حضور اساتید، طلاب و خانواده های طلاب و جمعی از ائمه جماعات و طلاب حوزه های علمیه استان تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی و در حیاط مدرسه علمیه دارالسلام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «حسین اسکندر» در این مراسم با بیان اینکه پیامبر اسلام، پیامبر مهربانی ها هستند، اظهار کرد: باید روش پیامبر گرامی اسلام را بیش از هر سیر و سلوکی ترویج کنیم و کار طلاب همین است. در مدرسه علمیه دارالسلام به فکر تربیت محمدی و نبوی طلاب هستیم.

تولیت مدرسه علمیه دارالسلام ادامه داد: تاکید بر شکل گیری شخصیت انقلابی و اخلاقی طلاب موضوع دیگری است که در حوزه علمیه دارالسلام به آن می پردازیم. در این راستا از زحمات و همراهی والدین به خوبی استفاده می کنیم.

برگزاری مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه دارالسلام

وی با بین اینکه اگر طلبه با قرآن مانوس نباشد پس باید با چه چیزی مانوس باشد؟!، خاطرنشان کرد: کار ما تبلیغ دین است، تبلیغ دین یعنی تبلیغ قرآن و تبلیغ معارف اهل بیت (ع) است بنابراین در مدرسه علمیه دارالسلام بیش از هر چیز به فکر شکل گیری شخصیت قرآنی طلاب هستیم.

حجت الاسلام اسکندری تصریح کرد: مدرسه علمیه دارالسلام تلاش می کند تا طلاب مهذب تربیت کند و در این راستا از ظرفیت بسیاری از علمای اخلاق استفاده می کنیم به طوریکه بسیاری از طلاب این مدرسه علمیه به محضر مراجع عظام تقلید و علما می رسند و خوشحالیم این کار تداوم دارد.

در ادامه این مراسم، جمعی از طلاب مدرسه علمیه دارالسلام به دست حجت الاسلام اسکندری ملبس شدند.

برگزاری مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه دارالسلام

در پایان از طلاب مدرسه علمیه دارالسلام حافظ کل قرآن کریم تقدیر شد.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا