اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه در کانون فهمای مرآت


اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه در کانون فهمای مرآت

گنجی گفت: طرح پیوند مسجد و مدرسه یکی از برنامه های رواق دانش در سومین رویداد ملی فهما است که اجرای آن از امروز در دستور کار کانون فرهنگی هنری مرآت قرار گرفته است.

سیروان گنجی مدیر کانون فرهنگی هنری مرآت در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان یکی از رواق های ۱۲ گانه سومین رویداد ملی فهما را رواق دانش برشمرد و گفت: طرح پیوند مسجد و مدرسه یکی از برنامه های این رواق است که در دستور کاراین کانون قرار گرفته است.


وی بیان کرد: امروز به منظور پیشبرد برنامه های این کانون در ذیل سومین رویداد ملی فهما، تفاهم نامه همکاری مابین این کانون و مدرسه پسرانه شهید سلیمانی منعقد گردید.


مدیر کانون فرهنگی هنری مرآت افزود: براساس این تفاهم قرار است از طریق تعامل و هم افزایی با مدیر مدرسه پسرانه شهید سلیمانی از ظرفیت دانش آموزان در برنامه های این کانون استفاده کنیم.


گنجی ابراز کرد: همچنین قصد داریم از طریق استعداد یابی و برگزاری طرح و برنامه های متنوع زمینه جذب، رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را فراهم نماییم.


وی ادامه داد: این برنامه ها در زمینه فعالیت های قرآنی، فرهنگی و ورزشی است که در این تفاهم نامه دیده شده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری مرآت اظهار کرد: در حوزه فعالیت های قرآنی دوره های آموزش روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن کریم برگزار می‌شود و در حوزه فعالیت های فرهنگی نیز توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی در دستور کار قرار دارد.


گنجی اضافه کرد: بر همین اساس دانش آموزان این مدرسه می توانند عضو کتابخانه کانون شده و از کتاب های موجود بهره ببرند.


وی عنوان کرد: در حوزه فعالیت های ورزشی نیز تیم های ورزشی و مسابقات ورزشی متنوع برگزار می‌گردد.


مدیر کانون فرهنگی هنری مرآت در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه شاهد حضور پررنگ دانش آموزان در مسجد بوده و بتوانیم در تربیت نیروهای انقلابی متعهد در دل مسجد فعالیت کنیم.

شایان ذکر است کانون فرهنگی هنری مرآت به آدرس شمیرانات بلوار امام خمینی(ره) کوچه مسجد واقع گردیده است.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رانش جاده عباس آباد به کلاردشت