برگزاری دوره های آموزش آنلاین پائیزه تازه ترین فعالیت کانون فاطمه ها 


برگزاری دوره های آموزش آنلاین پائیزه تازه ترین فعالیت کانون فاطمه ها 

فرزاد میرشکاری گفت: یکی از برنامه های پائیزه کانون فرهنگی هنری فاطمه ها، برگزاری دوره های آموزش آنلاین ویژه دانش آموزان است.

«فرزاد میرشکاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به فعالیت های پائیزه کانون فاطمه ها، گفت: در آستانه فصل بازگشایی مدارس با همکاری و حمایت بنیاد نیکوکاری رایحه لوازم التحریر و پوشاک تهیه شده و در بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان کهنوج افزود: در همین راستا تعداد ۵۰ بسته لوازم التحریر ببین اعضای نیازمند کتابخانه فاطمه ها توزیع گردید و همچنین به ارزش ۵ میلیون تومان پوشاک تحویل ۲ تا از مدارس روستایی شهرستان کهنوج شد تا در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شوند.


وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های پائیزه کانون فاطمه ها، برگزاری دوره های آموزش آنلاین ویژه دانش آموزان است.


میرشکاری ابراز کرد: متاسفانه از آنجایی که کرونا ضربه زیادی به بحث آموزش دانش آموزان وارد کرده بنابراین ما تصمیم گرفتیم از طریق تعامل با تعدادی از معلمین دوره های آموزش آنلاین برگزار کنیم تا این ضرر به نوعی جبران شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان کهنوج ادامه داد: دانش آموزان در این کلاس های آنلاین دروسی همچون زبان انگلیسی، ریاضی، علوم را فرا می گیرند.


وی اظهار کرد: با پیگیری ها و حمایت کانون فاطمه ها هزینه های شرکت در کلاس های آنلاین به حداقل رسیده است تا خانواده برای حضور فرزندان خود در این کلاس ها با مشکل مواجه نشوند.


میرشکاری عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲۰ نفر از دانش آموزان شهرستان های جنوب کرمان در کلاسها حضور دارند.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان کهنوج در خاتمه یادآور شد: در فصل تابستان کلاس های آنلاین در زمینه های مختلف برگزار شد که مورد استقبال بچه های کانون و والدین قرار گرفت بنابراین تصمیم گرفتیم با فصل شروع مدارس دوره های آموزش آنلاین را به سمت برگزاری کلاس های تقویتی برای دانش آموزان ببریم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل