امکان سوخت‌گیری یارانه ای در 10 جایگاه بنزین خراسان شمالی فراهم شد


امکان سوخت‌گیری یارانه ای در 10 جایگاه بنزین خراسان شمالی فراهم شد

بجنورد-ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی گفت: امکان عرضه بنزین یارانه‌ای در 10 جایگاه سوخت استان فراهم است و مشکل مابقی هم به مرور رفع می شود.

مجتبی شکوری روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش از ظهر دیروز تمامی جایگاه های سوخت عرضه بنزین در استان به مدار بازگشت و فعال شد.
وی افزود: تا ظهر دیروز امکان عرضه بنزین یارانه ای در ۶ جایگاه فراهم شد و اکنون در ۱۰ جایگاه سوخت، بنزین با نرخ یارانه و در مابقی با نرخ سه هزار تومان در حال عرضه است.
وی تصریح کرد: اکنون بنزین با کارت یارانه ای در جایگاه مکرمی شهر شیروان، جایگاه غلامان، یکه سعود، دوراهی گرمه، قشمشمی در اسفراین، صداقت در جاجرم، قره چورلو، قنادزاده و گلستان در بجنورد و جایگاه سیدالشهدا در آشخانه در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: بنزین در این ۱۰ جایگاه با نرخ هزار و ۵۰۰ تومان هم عرضه می شود.
وی خاطرنشان کرد: با تلاش های انجام شده، تمامی جایگاه عرضه بنزین در استان فعال شده و خراسان شمالی در این زمینه از استان های پیشتاز کشور است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با بروز مشکل در زمینه عرضه سوخت در جایگاه ها، هم استانی ها در سوخت گیری در جایگاه های سوخت با مسافران همکاری خوبی داشته و آنان را در اولویت قرار دادند.
خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد و سالانه میلیون ها مسافر از آن گذر می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو