400 میلیارد تومان برای تکمیل فاضلاب همدان و ملایر اختصاص یافت


400 میلیارد تومان برای تکمیل فاضلاب همدان و ملایر اختصاص یافت

همدان- ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای استان همدان گفت: امروز 400 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح تصفیه خانه فاضلاب شهر همدان و ملایر اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، «حمیدرضا حاجی بابایی» روز پنجشنبه در شورای اداری استان همدان افزود: از این میزان اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان به تکمیل تصفیه خانه فاضلاب همدان و ۱۰۰ میلیارد تومان مربوط به تکمیل فاضلاب ملایر است.

وی با اشاره به اینکه این میزان اعتبار اختصاص یافته به اندازه کل اعتبارات عمرانی استان همدان است، افزود: با بهره برداری از این ۲ طرح بزرگ، نزدیک به ۵۰۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت تصفیه خانه های استان اضافه می شود.

حاجی بابایی یادآوری کرد: سال آینده پروژه بزرگ انتقال آب سد تالوار به همدان که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۸۳ به استان همدان است بهره برداری می شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با تمام جدیت از استاندار جدید حمایت می کنیم و در این جلسه برای آینده استان هماهنگ می شویم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت جدید استان برنامه های قابل قبولی دارد، از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست با تمام قدرت برنامه ها و کار خود را پیش ببرند.

مردم همدان در سرشماری مشارکت همه جانبه داشته باشند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان همدان از روز شنبه آغاز شده است از همه مردم شهرستان خواست در این سرشماری مشارکت همه جانبه داشته باشند.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه این استان جزو پنج استان آزمونه (پایلوت) سرشماری جمعیت کشور انتخاب شده است، عنوان کرد: بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، بخش هایی از پنج استان کشور به صورت نمونه انتخاب شده اند که در استان خوزستان بخشی از اهواز، استان اصفهان بخشی از کاشان، خراسان شمالی بخشی از بجنورد، آذربایجان غربی بخشی از پیرانشهر و در استان همدان تمام شهرستان همدان سرشماری می‌شوند.

وی ادامه داد: سرشماری در شهرستان همدان ابتدا به صورت قدیمی و سپس با استفاده از نرم افزار جدید که استانداردهای بین المللی را دارد، اجرا می شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه مردم شهرستان باید در این آمار گیری مشارکت کنند و یک نفر نیز از این سرشماری جا نماند.

وی اضافه کرد: مالیات ارزش بر افزوده بر اساس جمعیت شهرها تعیین می شود و همه مردم، رسانه ها و مسئولان باید برای ثبت آمار دقیق مشارکت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403