آخرین قیمت بخاری گازی در بازار ایران – آبان 1400


آخرین قیمت بخاری گازی در بازار ایران – آبان 1400

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) اگر به دنبال خرید یک بخاری گازی مناسب هستید در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را از آخرین قیمت بخاری گازی های موجود در بازار ایران مطلع کنیم. محبوب‌ترین بخاری گازی‌های موجود در بازار کشور چیزی حدود 1.2 میلیون تا 7 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. ما در ادامه این مطلب قیمت بخاری... نوشته آخرین قیمت بخاری گازی...

اگر به دنبال خرید یک بخاری گازی مناسب هستید در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را از آخرین قیمت بخاری گازی های موجود در بازار ایران مطلع کنیم.

محبوب‌ترین بخاری گازی‌های موجود در بازار کشور چیزی حدود ۱.۲ میلیون تا ۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. ما در ادامه این مطلب قیمت بخاری گازی‌های محبوب بازار کشور را اعلام خواهیم کرد.

قیمت پرطرفدارترین بخاری گازی های بازار کشور

بخاری گازی کانوکتور پارس خزر مدل Ch2000TL با قیمتی در حدود ۸۳۵ هزار تومان تا یک میلیون و ۳۹۰ هزار تومان ارزان ترین بخاری گازی پرطرفدار بازار محسوب می‌شود. بخاری گازی پلار مدل ۲۰KN با قیمت یک میلیون و ۱۶۸ هزار تا یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان در جایگاه دوم قرار گرفته است. بخاری گازی بدون دودکش آبسال مدل ۴۳۷G با قیمتی در حدود یک میلیون و ۲۸۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۸۴۳ هزار تومان جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. پایین‌تر از این محصول و در جایگاه چهارم نیز بخاری ایران شرق مدل آذرین ۶۰۰۰ قرار گرفته است. برای خرید این محصول باید مبلغی در حدود یک میلیون و ۵۳۹ هزار تا یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان را کنار بگذارید.

آخرین قیمت بخاری گازی در بازار ایران – آبان 1400

رتبه پنجم این جدول نیز با قیمتی در حدود یک میلیون و ۶۴۶ هزار تومان تا یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به بخاری گازی ایران شرق مدل شقایق ۹۰۰۰ تعلق گرفته است. بخاری گازسوز نیک کالا مدل – MN9 نیز در جایگاه ششم قرار دارد. این محصول در بازار با قیمت یک میلیون و ۶۴۶ هزار تا ۲ میلیون و ۴۹۸ هزار تومان فروخته می‌شود. پایین‌تر از این محصول و در جایگاه هفتم با قیمتی در حدود یک میلیون و ۹۴۱ هزار تا ۲ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان، بخاری گازی با دودکش نیک کالا مدل هوشمند AB7 قرار گرفته است.

بخاری گازی ایران شرق ۲۲۰۰۰ مدل بنیامین CH220 در رتبه هشتم قرار گرفته است. این محصول هم‌اکنون با قیمتی در حدود ۲ میلیون و ۸۶ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. جایگاه نهم نیز به بخاری گازی طرح جدید ۲۸۰۰۰ مشهد دوام مدل MD800 با قیمتی در حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعلق دارد.

بخاری گازی نیک کالا مدل MC22 با قیمت ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تا ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در رتبه دهم قرار گرفته است. پایین‌تر از این محصول و در رتبه یازدهم بخاری گازی نیک کالا مدل مرجان قرار گرفته است. برای خرید این محصول باید مبلغی در حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ تا ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان را کنار بگذارید. رتبه دوازدهم نیز با قیمتی در حدود ۲ میلیون و ۴۹۰ تا ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به بخاری گازی ایران شرق مدل بنیامین CH250 تعلق گرفته است.

آخرین قیمت بخاری گازی در بازار ایران – آبان 1400

بخاری گازی ۲۰۰۰ جدید مهتاب نیک کالا مدل MB20 نیز جایگاه سیزدهم را به خود اختصاص داده است. این محصول هم‌اکنون با قیمتی در حدود ۲ میلیون و ۵۸۹ تا ۲ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. جایگاه چهاردهم این لیست نیز با قیمتی در حدود ۴ میلیون و ۱۴۱ هزار تا ۴ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان به بخاری گازسوز نیک کالا مدل زرین تعلق گرفته است. بخاری گازی نیک کالا مدل MC110 که هم‌اکنون حدود ۶ میلیون ۶۵۶ تا ۷ میلیون ۲۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است گران‌ترین بخاری گازسوز موجود در بازار به شمار می‌‌رود.

نام و مدلقیمت
بخاری کانوکتور پارس خزر CH2000TLاز ۸۳۵,۰۰۰ تا ۱,۳۹۰,۰۰۰ تومان
بخاری گازی پلار مدل ۲۰KNاز ۱,۱۶۸,۰۰۰ تا ۱,۴۹۰,۰۰۰ تومان
بخاری گازی بدون دودکش آبسال مدل ۴۳۷Gاز ۱,۲۸۰,۰۰۰ تا ۱,۸۴۳,۰۰۰ تومان
بخاری ایران شرق مدل آذرین ۶۰۰۰از ۱,۵۳۹,۰۰۰ تا ۱,۶۵۰,۰۰۰ تومان
بخاری گازی ایران شرق مدل شقایق ۹۰۰۰از ۱,۶۴۶,۰۰۰ تا ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان
بخاری نیک کالا مدل MN9 – ۹۰۰۰از ۱,۶۴۶,۰۰۰ تا ۲,۴۹۸,۰۰۰ تومان
بخاری گازی با دودکش نیک کالا مدل هوشمند AB7از ۱,۹۴۱,۱۰۰ تا ۲,۵۹۰,۰۰۰ تومان
بخاری گازی ایران شرق ۲۲۰۰۰ مدل بنیامین CH220از ۲,۰۸۶,۵۰۰ تا ۲,۳۷۰,۰۰۰ تومان
بخاری گازی طرح جدید ۲۸۰۰۰ مشهد دوام مدل MD800از ۲,۱۰۰,۰۰۰ تا ۲,۷۰۰,۰۰۰ تومان
بخاری گازی نیک کالا مدل MC22از ۲,۱۵۰,۰۰۰ تا ۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان
بخاری گازی نیک کالا مدل مرجان MN12از ۲,۲۰۰,۰۰۰ تا ۲,۹۰۰,۰۰۰ تومان
بخاری گازی ایران شرق مدل بنیامین CH250از ۲,۴۹۰,۰۰۰ تا ۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان
بخاری گاز سوز ۲۰۰۰۰ جدید مهتاب نیک کالا، مدل MB20از ۲,۵۸۹,۰۰۰ تا ۲,۸۸۰,۰۰۰ تومان
بخاری گازی نیک کالا مدل زریناز ۴,۱۴۱,۵۰۰ تا ۴,۷۸۰,۰۰۰ تومان
بخاری گازی نیک کالا مدل MC110از ۶,۶۵۶,۵۰۰ تا ۷,۲۵۰,۰۰۰ تومان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا