آپدیت پیشرفته MIUI 12.5 برای ردمی 9 و ردمی نوت 9 منتشر شد


آپدیت پیشرفته MIUI 12.5 برای ردمی 9 و ردمی نوت 9 منتشر شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) آپدیت پیشرفته MIUI 12.5 برای ردمی 9 و ردمی نوت 9 منتشر شد. البته فقط صاحبان نسخه گلوبال Redmi 9 و Redmi Note 9 این آپدیت را دریافت می‌کنند. آپدیت MIUI 12.5 Enhanced Edition در حال حاضر جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایل شیائومی است. این کمپانی از ماه آگوست این به‌روزرسانی را برای گوشی‌های واجد... نوشته آپدیت...

آپدیت پیشرفته MIUI 12.5 برای ردمی ۹ و ردمی نوت ۹ منتشر شد. البته فقط صاحبان نسخه گلوبال Redmi 9 و Redmi Note 9 این آپدیت را دریافت می‌کنند.

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced Edition در حال حاضر جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایل شیائومی است. این کمپانی از ماه آگوست این به‌روزرسانی را برای گوشی‌های واجد شرایط منتشر کرده است. اکنون نوبت به انتشار آپدیت پیشرفته MIUI 12.5 برای ردمی ۹ و ردمی نوت ۹ رسیده است.

شیائومی از همین امروز نسخه پیشرفته می یو آی ۱۲.۵ را برای دو گوشی پرطرفدار خودش منتشر کرده است. این جدیدترین نسخه MIUI است که فقط برای نسخه‌های «گلوبال» این گوشی‌ها منتشر می‌شود. شماره بیلد این آپدیت برای گوشی ردمی ۹ برابر با V12.5.3.0.RJCMIXM و برای گوشی ردمی نوت ۹ برابر با V12.5.2.0.RJOMIXM است.

علاوه بر تغییراتی که این آپدیت به صورت نرم افزاری در گوشی‌ها اعمال می‌کند، آخرین پچ امنیتی اندروید که مربوط به ماه اکتبر ۲۰۲۱ هست را هم به همراه دارد. البته این بیلدهای نرم افزاری در فاز “Stable Beta” قرار دارند و این یعنی ممکن است ایرادهایی را هم داشته باشند.

انتظار می‌رود طی روزهای آینده این آپدیت برای نسخه‌های چینی و هندی دو گوشی مذکور هم منتشر شود. گوشی ردمی ۹ در هند با نام ردمی ۹ پرایم و ردمی نوت ۹ هم در چین با نام ردمی ۱۰ ایکس ۴G عرضه می‌شوند. به زودی نسخه نهایی این به‌روزرسانی نیز برای گوشی‌های شیائومی منتشر می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کلاهبرداری هندوانه فروش خیابانی در تهران؛ رنگ کردن هندوانه برای گول زدن مردم!