10 بهترین دبیر و معلم خصوصی شیمی آنلاین و حضوری در تهران و کل ایران


10 بهترین دبیر و معلم خصوصی شیمی آنلاین در این مقاله تعدادی از بهترین اساتید و مدرسین تدریس خصوصی شیمی تهران و کل ایران معرفی می شوند. اگر می خواهید لیست 10 بهترین دبیر و معلم خصوصی شیمی آنلاین و حضوری در تهران و کل ایران را مشاهده نمائید و با یک معلم خوب شیمی را یاد بگیرید ادامه این مطلب را بخوانید. قبل از این که تعدادی از بهترین معلم های شیمی...

10 بهترین دبیر و معلم خصوصی شیمی آنلاین و حضوری در تهران و کل ایران

10 بهترین دبیر و معلم خصوصی شیمی آنلاین

در این مقاله تعدادی از بهترین اساتید و مدرسین تدریس خصوصی شیمی تهران و کل ایران معرفی می شوند. اگر می خواهید لیست 10 بهترین دبیر و معلم خصوصی شیمی آنلاین و حضوری در تهران و کل ایران را مشاهده نمائید و با یک معلم خوب شیمی را یاد بگیرید ادامه این مطلب را بخوانید.

قبل از این که تعدادی از بهترین معلم های شیمی تهران و کل ایران را معرفی کنیم در رابطه با اینکه چگونه یک استاد خوب شیمی را انتخاب کنید توضیحاتی را ارائه می نمائیم. در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس www.IranModares.com معلم خصوصی شیمی آنلاین و حضوری با بهترین نرخ برای تهران و کل ایران حضور دارند.

در وب سایت مذکور می توانید لیست کامل معلم های شیمی خانم و آقا، سوابق تدریس مدرسین، شماره تماس مستقیم اساتید شیمی دهم، یازدهم، شیمی دوازدهم و کنکور، شیمی دانشگاهی و …. را مشاهده نمائید. برای تمامی مدرسین مدرک تحصیلی ایشان و نرخ کلاس ها هم ارائه شده است.

توصیه می شود با معلمی کلاس خصوصی شیمی داشته باشید که رشته تحصیلی خود ایشان در دانشگاه شیمی و یا رشته های مرتبط با شیمی بوده باشد. چنین اساتیدی درک بهتری از شیمی دارند و معمولا درس را بهتر هم توضیح می دهند. داشتن مدرک ارشد یا دکتری در رشته شیمی هم بسیار مهم است.

توصیه می شود استادی که انتخاب می کنید حداقل مدرک فوق لیسانس در رشته شیمی داشته باشد. نکته مهم دیگری که باید حین انتخاب یکی از بهترین معلم های شیمی به آن دقت کنید این است که استادی را انتخاب کنید که از دانشگاه معتبر فارغ التحصیل شده باشد.

استادی که در دوران تحصیل خودش موفق بوده و در دانشگاه خوب (مانند دانشگاه تهران، صنعتی شریف، علم و صنعت، خواجه نصیرالدین طوسی، امیرکبیر، تربیت مدرس، شهید بهشتی و سایر دانشگاه های دولتی معتبر) درس خوانده است مسلما به شما بهتر می تواند در یادگیری شیمی کمک نماید.

اگر می خواهید برای موفقیت در کنکور با یکی از مدرسین برتر شیمی کلاس داشته باشید بهتر است استادی را انتخاب کنید که خود ایشان در شیمی کنکور درصد بالایی کسب کرده باشند. برای مشاهده تعدادی از برترین اساتید شیمی کنکور مقاله 10 بهترین معلم شیمی کنکور از سایت ایران مدرس را مطالعه نمائید.

10 بهترین دبیر و معلم خصوصی شیمی آنلاین و حضوری در تهران و کل ایران

توضیحات بیشتر در رابطه با خصوصیات بهترین معلم شیمی کنکور

فکر می کنید بهترین معلم شیمی کنکور باید چه ویژگی هایی داشته باشد و در تهران، تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد و کرج و یا هر جای دیگر ایران بهترین اساتید خصوصی شیمی کنکوری چه خصوصیاتی دارند؟ چگونه می توانید متوجه شوید که یک دبیر شیمی یکی از بهترین اساتید شیمی است و چگونه می توان فهمید که برگزاری کلاس با یک استاد شیمی برای موفقیت در کنکور می تواند مفید باشد.

بهترین معلم شیمی کنکور معمولا خودش در شیمی کنکور موفق بوده است. اگر می خواهید شیمی کنکور را بالای 90 درصد بزنید سعی کنید با معلم کلاس داشته باشید که خود ایشان بالای 90 درصد و یا 100 درصد زده است. اگر می خواهید مطمئن باشید که برگزاری کلاس با یک استاد شیمی مفید خواهد بود از ایشان کارنامه کنکور خود استاد و یا کارنامه کنکور شاگردهای قبلی ایشان را بخواهید.

اگر شاگردهای قبلی یک استاد شیمی نتیجه خوبی گرفته اند به احتمال زیاد ایشان یکی از بهترین گزینه ها به عنوان معلم شیمی کنکور خواهد بود. دانشگاه محل تحصیل استاد، نظرات شاگردهای قبلی، فیلم نمونه تدریس، تجربه و رزومه کاری و سوابق تدریس و … برای مدرسین شیمی در سایت ایران مدرس ثبت شده است و می توانید برای انتخاب یکی از برترین اساتید از این اطلاعات خوب استفاده کنید. به عنوان جمع بندی برترین اساتید شیمی کنکور ویژگی های زیر را دارند:

– فارغ التحصیل از دانشگاه خوب

– کسب درصد بالا در شیمی کنکور توسط خود استاد

– دارای سابقه تدریس در موسسات معتبر مانند گاج، قلمچی و ….

– دارای شاگردهای قبلی موفق به صورت مستند

– دارای کتاب تالیفی و مقالات علمی معتبر

– تسلط صد در صدی بر شیمی

– دارای مدرک ارشد یا دکتر در رشته شیمی یا رشته های مرتبط

– سابقه کاری بالا

10 بهترین دبیر و معلم خصوصی شیمی آنلاین و حضوری در تهران و کل ایران

10 بهترین دبیر و معلم خصوصی شیمی آنلاین و حضوری

در ادامه تعدادی از بهترین اساتید شیمی تهران و ایران و 10 بهترین دبیر و معلم خصوصی شیمی آنلاین و حضوری معرفی خواهند شد. برای مشاهده لیست کامل مدرسین شیمی در سایت ایران مدرس، سوابق تدریس اساتید، نرخ کلاس های ایشان و شماره تماس مستقیم مدرسین خوب شیمی در گوگل عبارت (تدریس خصوصی شیمی) را جستجو نموده و وارد سایت ایران مدرس شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر فیلم آموزشی نحوه انتخاب بهترین استاد خصوصی شیمی آنلاین را ببینید.

توجه : برای مشاهده مشخصات کامل، سوابق تدریس و رزومه کاری و همچنین شماره تماس مستقیم این اساتید برجسته شیمی به سایت ایران مدرس www.IranModares.com مراجعه نمائید.

1- یکی از بهترین معلم های شیمی کنکور سعید اکبری

رشته تحصیلی: شیمی – مدرک تحصیلی: فوق لیسانس – دانشگاه محل تحصیل: دانشگاه تهران، درصد شیمی تضمینی بالای 90 توسط فوق لیسانس شیمی دانشگاه تهران با رتبه دو رقمی

2- استاد خوب و مجرب شیمی کنکور ساسان اسماعیل پور

رشته تحصیلی: شیمی کاربردی – مدرک تحصیلی: فوق لیسانس – دانشگاه محل تحصیل: شهید بهشتی تهران – دارنده‌ی درصد 100 شیمی در کلید اولیه کنکور – طراح تست های آزمون های قلمچی

3- مدرس با سابقه و عالی شیمی آقای علی اسحاقی

حائز رتبه سه در کنکور کارشناسی ارشد – مولف کتاب تست کنکور کارشناسی ارشد شیمی فیزیک- انتشارات آزاده – دارای بیش از ده مقاله علمی در ژورنال های معتبر بین المللی – سابقه ی تدریس در دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه آزاد

4- استاد فوق العاده شیمی سعید تیزرو

رشته تحصیلی: مهندسی شیمی – مدرک تحصیلی: فوق لیسانس ، رتبه 270 کنکور سراسری – عضو ستاد نانو – عضو بنیاد نخبگان – عضو انجمن شیمی ایران ، مدرس پروازی آموزشگاه های گاج و گزینه 2

5- خانم مریم نایب زاده

رشته تحصیلی: شیمی فیزیک، مدرک تحصیلی: دکتری، دانشگاه محل تحصیل: زنجان، *** تدریس به صورت مفهومی، با حل مثال‌های متنوع و با هدف یادگیری کامل و کسب نتیجه مطلوب در امتحانات انجام می‌شود

6- مدرس با سواد و خوب شیمی کنکور علیرضا کیمیاقلم

سابقه کار: بیش از 18 سال، تدریس خصوصی شیمی دوره متوسطه دوم ( دهم -یازدهم – دوازدهم) و کنکور(نظام جدید-نظام قدیم) – آزمون ورودی تیزهوشان – طراح سوالات و تستهای انحصاری و مکمل – مدرس رتبه های برتر به روش ELOC

7- استاد برتر شهرام همایون فر

طراح آزمون‌های قلمچی، مدرس پروازی کنکور و مؤلف کتابهای تستی و تشریحی شیمی مولر، *مولف و مشاور علمی سری کتابهای شیمی مولر: 1.شیمی مولر دهم تستی 2.شیمی مولر دهم تشریحی ویژه امتحانات

8- یکی از بهترین مدرسین شیمی خانم ساناز فیض بخش

تدریس شیمی با استفاده ازکتب مبتکران ، گاج ، و … ویژه – آموزش دروس شیمی دوره دوم متوسطه با استفاده از جزوات تالیفی نوشته شده پیشرفته تر ازسطح کتب درسی – جمع بندی مطالب موجود در کتب شیمی دوره متوسطه دوم ( دهم ، یازدهم و دوازدهم) آموزش تست شیمی از پایه ی دهم

9- مهندس امین قدسیان

مهندس قدسیان مبتکر تکنیک کوچینگ (تکنیک ساده سازی سوال و انتخاب ساده ترین پاسخ) مدرس و مؤلف کتاب های جامع شیمی از پایه تا کنکور (اسرار برتر شیمی مربوط به نظام قدیم و آسانساز ‏کنکور برای نظام جدید) مترجم کتاب‌های روانشناسی برای ارتقای تحصیلی

10- معلم بی نظیر خانم سمیه رحمتی

عضو فعال انجمن شیمی ایران – دانشجوی دکتری شیمی تربیت مدرس، گذراندن دوره صلاحیت مدرسی در دانشگاه تربیت مدرس با درجه A، منصف در هزینه تدریس و نتیجه تضمینی – آموزش کاملا مفهومی با رویکرد شاگرد محوری (مشارکت فعال دانش آموز در مباحث) شیمی دهم و یازدهم و دوازدهم به صورت تقویتی و یا کنکوری

10 بهترین دبیر و معلم خصوصی شیمی آنلاین و حضوری در تهران و کل ایران

حتما بخوانید : بهترین مدرسین شیمی و لیست 10 استاد برتر شیمی

تعدادی از بهترین اساتید و معلم های شیمی کنکور در این مقاله معرفی شدند. همانطور که گفته شد، برای تمامی اساتید در سایت ایران مدرس اطلاعات کامل و شماره تماس مدرسین شیمی هم ارائه شده است و می توانید با در دست داشتن اطلاعات کامل و بدون واسطه استاد و معلم خودتان را انتخاب نمائید.

برای موفق شدن در شیمی کنکور در کنار داشتن یکی از بهترین معلم های خصوصی شیمی کنکور بسیار مفید است اما باید در نظر داشته باشید که تلاش و کوشش خودتان هم لازم است و باید با انگیزه و علاقه و با برنامه ریزی خوب درس بخوانید و شیمی را به صورت مداوم مرور نمائید.

برخی دیگر از ویژگی های برترین اساتید شیمی ایران

– بهترین معلم های شیمی کنکور به درس شیمی علاقه زیادی دارند. این اساتید وقتی شیمی را درس می دهند از نحوه تدریس ایشان می توانید تشخیص دهید که خود استاد از تدریس شیمی لذت می برد و به ردس شیمی علاقه زیادی دارد. معمولا کلاس های شیمی چنین اساتیدی بازدهی بالایی دارد.

– بهترین معلم های شیمی کنکور از شاگردهای خودشان تا روز امتحان و یا تا روز کنکور حمایت و پشتیبانی می کنند و هر کاری که بلد باشند و توانایی آن را داشته باشند را برای نتیجه گرفتن شاگردهای خودشان انجام می دهند.

– معلم های مجرب درس شیمی علاوه بر آموزش دادن درس شیمی و مهمترین نکات کنکوری به شاگردهای خودشان، در رابطه با نحوه تست زنی صحیح و روش ها و راهکارهایی که برای موفقیت در کنکور وجود دارد هم توضیحات ارائه می کنند و هر مطلبی که لازم باشد تا شاگردهای ایشان نتیجه بگیرند را آموزش خواهند داد.

قیمت تدریس خصوصی شیمی کنکور و متوسطه توسط اساتید برتر و برند

بسیاری از دانش آموزان یا والدین ایشان ممکن است در رابطه با نرخ و هزینه کلاس های خصوصی شیمی کنکور سوال داشته باشند و یا نگران باشند. خبر خوب اینکه در سایت ایران مدرس برای تمامی اساتید و مدرسین نرخ درخواستی ایشان ارائه شده است. برای کلاس های خصوصی شیمی نرخ کلاس های می تواند از جلسه ای 50 هزار تومان تا 500 هزار تومان و حتی بیشتر متغیر باشد.

نکته بسیار مهم اینکه نرخ بالاتر برای کلاس خصوصی شیمی به این معنی نیست که حتما استاد بهتر تدریس می کند. البته خدمات با کیفیت بالا مطمئنا ارزان ارائه نمی شود اما در هر صورت نمی توان گفت همیشه اساتیدی که بهتر تدریس می کنند نرخ بالاتری هم دارند. مورد دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که بهتر است با یک استاد خوب و مجرب کلاس داشته باشید هر چند نرخ بیشتری برای کلاس های خودشان درخواست نمایند.

قیمت تدریس خصوصی و آموزش شیمی به صورت آنلاین

بسیاری از معلم های شیمی در حال حاضر علاوه بر کلاس های حضوری به صورت آنلاین، مجازی و یا اینترنتی هم شیمی را تدریس می کنند. به صورت کلی بازدهی کلاس های حضوری بالاتر است اما کلاس های آنلاین شیمی هم مزایای خودش را دارد. به لحاظ هزینه هم نرخ کلاس های مجازی در حد 20 درصد کمتر می باشد.

هزینه کلاس های آنلاین شیمی به نسبت کلاس های حضوری کمی کمتر است. برای برگزاری کلاس آنلاین لازم نیست استاد شیمی زمان زیادی را در مسیر رسیدن به کلاس از دست بدهد و در ضمن هزینه ایاب و ذهاب هم دیگر وجود ندارد.

به همین دلیل معمولا اساتید برای کلاس های غیرحضوری تمایل بیشتری دارند. بنابراین اگر هزینه کلاس های خصوصی شیمی برای شما مهم است و می خواهید از کلاس های با نرخ مناسب تری استفاده کنید، به نسبت کلاس حضوری، کلاس های اینترنتی می تواند گزینه بهتری باشد.

چگونگی افزایش بازدهی کلاس های شیمی اساتید برتر

برای موفقیت در امتحان شیمی و یا شیمی کنکور فقط اینکه در کلاس های شیمی شرکت کنید کافی نیست. باید موارد دیگری را هم در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر خودتان خوب درس نخوانید و تمرین و مسئله حل نکنید برگزاری 100 جلسه کلاس خصوصی با بهترین معلم شیمی انلاین هم فایده ای ندارد.

بنابراین باید در کنار استفاده از این کلاس ها خودتان هم تلاش کنید و خوب درس بخوانید. نکته دیگر اینکه وقتی خودتان در فاصله زمانی بین کلاس ها خوب درس می خوانید اشکالاتی که دارید مشخص می شود و می توانید در کلاس ها این اشکالات را بپرسید.

منبع : سایت معلم خصوصی https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش و پرورش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی