کارمانیا به جای بی وای دی S7 به خریداران جک S5 تحویل می‌دهد!


کارمانیا به جای بی وای دی S7 به خریداران جک S5 تحویل می‌دهد!

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) خبرهای منتشر شده حاکی از آن است شرکت کارمانیا به جای بی وای دی S7 از کرمان موتور جک S5 جدید خریده تا به مشتریان تحویل دهد. شرکت کارمانیا طی سال‌های گذشته با مشکلات زیادی مواجه شده و در حال حاضر عدم تحویل خودروهای بی وای دی S7 به عنوان یکی از مشکلات بزرگ این... نوشته کارمانیا به جای بی وای دی S7 به خریداران جک...

خبرهای منتشر شده حاکی از آن است شرکت کارمانیا به جای بی وای دی S7 از کرمان موتور جک S5 جدید خریده تا به مشتریان تحویل دهد.

شرکت کارمانیا طی سال‌های گذشته با مشکلات زیادی مواجه شده و در حال حاضر عدم تحویل خودروهای بی وای دی S7 به عنوان یکی از مشکلات بزرگ این خودروساز بخش خصوصی محسوب می‌شود. البته تاکنون بسیاری از مشتریان از قرارداد تحویل این خودرو منصرف شدند، اما هنوز تعدادی دیگر از مشتریان منتظرند تا کارمانیا به آنها بی وای دی S7 یا یک محصول جایگزین تحویل دهد.

تحویل جک S5 به جای بی وای دی S7

کارمانیا به جای بی وای دی S7 به خریداران جک S5 تحویل می‌دهد!

جک اس ۵ جدید

طی هفته‌های گذشته خبری منتشر شد که کارمانیا قصد دارد تعدادی از خودروی SWM G01 را به عنوان خودرو جایگزین به مشتریان خود ارائه کند، اما اکنون خبرهای منتشر شده حاکی از آن است کارمانیا به دنبال خرید تعدادی جک اس ۵ جدید از کرمان موتور بوده تا آن را در قالب محصول جایگزین به دست مشتریان بی وای دی اس ۷ برساند.

گفتنی است هنوز این قرارداد نهایی نشده و در خصوص جزئیات آن نیز اطلاعاتی در دست نیست، اما کارمانیا قصد دارد هر چه زودتر با هر روشی که ممکن است تکلیف قراردادهای معوق خود را مشخص کرده و رضایت این تعداد مشتریان را نیز به دست آورد.

سرنوشت تولید بی وای دی تانگ چه شد؟

طی ما‌ه‌های گذشته برخی از خبرگزاری‌های حوزه خودرو با انتشار تصاویری از بی وای دی تانگ اعلام کردند شرکت کارمانیا قصد دارد بی وای دی تانگ را به عنوان جایگزین بی وای دی S7 تولید و با موعد حداکثر زمستان امسال به دست مشتریان برساند، اما تا به امروز از تست این خودرو در خیابان‌های کشور تصویری منتشر نشده و خبر جدیدی نیز از فرایند تولید آن در شرکت کارمانیا در دست نیست. از این رو عدم انتشار جزئیات تولید این خودرو نشان می‌دهد احتمالا تحویل این خودرو به مشتریان با تاخیر همراه خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان