دومین برد بنفیکا با گل‌های بازیکن ایرانی؛ / دبل طیبی در لیگ قهرمانان اروپا


دومین برد بنفیکا با گل‌های بازیکن ایرانی؛ / دبل طیبی در لیگ قهرمانان اروپا

فوتسالیست ایرانی بنفیکا در جریان برتری تیمش مقابل یکاترینبورگ روسیه موفق به زدن دو گل شد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته دوم فصل ۲۲-۲۰۲۱ رقابت‌های فوتسال لیگ قهرمانان اروپا، تیم بنفیکا پرتغال در حالی که حسین طیبی را مثل بازی قبل در اختیار داشت، از ساعت ۱۷ امروز مقابل یکاترینبورگ روسیه قرار گرفت.

یاران طیبی که در نخستین مسابقه خود در گروه نخست لیگ قهرمانان اروپا به برتری مقابل هاله‌گوییک بلژیک رسیده بودند، امروز هم توانستند دومین پیروزی خود در این رقابت‌ها را برابر یکاترینبورگ جشن بگیرند.

دومین برد بنفیکا با گل‌های بازیکن ایرانی؛ / دبل طیبی در لیگ قهرمانان اروپا

سوکولوف در دقیقه ۸ گل اول بازی را برای یکاترینبورگ به ثمر رساند، اما تنها یک دقیقه پس از آن حسین طیبی موفق شد گل تساوی بنفیکا را بزند و نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم بنفیکا با نمایشی کاملا برتر توانست ۴ بار دروازه یکاترینبورگ را باز کند که یکی از گل‌های این تیم پرتغالی را حسین طیبی در دقیقه ۳۴ روی پای خسوس به ثمر رساند تا تنها بازیکن ۲ گله تیمش شود.

تیم فوتسال بنفیکا با کسب پیروزی ۵ بر یک مقابل یکاترینبورگ روسیه ۶ امتیازی شد و در صدر جدول گروه A لیگ قهرمانان اروپا که به میزبانی کشور اسلوواکی برگزار می‌شود، قرار گرفت تا صعودش به مرحله حذفی را تقریبا قطعی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نماینده مجلس: در زمینه تعمیم سهام عدالت با بی عدالتی مواجه هستیم / قیمت خرید مسکن و اجا...