گیتی‌پسند و مس سونگون در تعقیب صدرنشین؛ / یکه‌تازی شاگردان حسن‌زاده در فوتسال


گیتی‌پسند و مس سونگون در تعقیب صدرنشین؛ / یکه‌تازی شاگردان حسن‌زاده در فوتسال

سه مدعی لیگ برتر فوتسال موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود شدند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر امروز پیگیری شد که تیم‌های سن‌ایچ ساوه، گیتی‌پسند اصفهان، مس سونگون ورزقان، کراپ الوند و فرش‌آرا مشهد توانستند در پنج بازی انجام شده، برابر حریفان خود به برتری دست پیدا کنند.

در نخستین مسابقه این هفته تیم فوتبال مس سونگون که در این فصل یک شکست و پنج پیروزی داشت، امروز با گل‌های علیرضا عسگری(۲ بار)، محمد درخشانی و بهمن جعفری در مقابل تک‌گل امیرعلی محمدپور، توانست با نتیجه ۴ بر یک از سد فولاد زرند ایرانیان بگذرد و با ۱۸ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار بگیرد.

سن‌ایچ ساوه که هدایت آن را محسن حسن‌زاده برعهده دارد، پس از نتایج قابل توجه در ۶ هفته اخیر و کسب ۶ پیروزی متوالی که با ۲۱ گل زده و تنها پنج گل خورده برای آنها همراه بود، امروز هم این روند موفقیت‌آمیز را برابر سپاهان اصفهان ادامه داد.

شاگردان حسن‌زاده در این دیدار با گل‌های علی مروتی، وحید ندری، علی رستمی، طاها نعمتیان و محمد بیاتی(گل به خودی) توانستند به برتری ۵ بر ۲ مقابل سپاهان دست پیدا کنند که گل‌های تیم اصفهانی را مجتبی حسن‌نژاد و بابک نصیری به ثمر رساندند.

گیتی‌پسند اصفهان نیز که همانند مس سونگون یک شکست و پنج برد در این فصل دارد، امروز در دیداری خارج از خانه با گل‌های فرهاد توکلی، علیرضا یوسفی و مسعود یوسف با نتیجه ۳ بر یک تیم راگا را شکست داد که تنها گل حریف اصفهانی‌ها را محمد اسدشیر زد.

در دو مسابقه دیگر انجام شده در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال تیم‌های فرش‌آرا مشهد و کراپ الوند موفق شدند به ترتیب برابر تیم‌های شهروند ساری و ملی‌حفاری اهواز به برتری دست پیدا کنند.

دو بازی باقی مانده از این هفته لیگ برتر فوتسال فردا جمعه بین تیم‌های «فردوس قم و چیپس کامل مشهد» و «زندی بتن کلاردشت و مقاومت البرز» برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام