ژل های چهره زهره فکور صبور ریخت ! / دکتر مقصر کیست؟! + فیلم تحقیرآمیز


ژل های چهره زهره فکور صبور ریخت ! / دکتر مقصر کیست؟! + فیلم تحقیرآمیز

رکنا:زهره فکورصبور بازیگر شناخته شده ایرانی است که این بار با چهره ای نه چندان جالب تبلیغی جدید برای فالوور هایش آورده است!

زهره فکور صبور بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون است که البته با توجه به حرکات جدیدش بیشتر زهره فکور صبور را باید تستر لوازم آرایش و عمل های زیبایی دانست تا هنرمند! زهره فکورصبور خیلی وقت است که از دنیای بازیگری دور شده و دائما او را در سالن های زیبایی می بینیم. ظاهرا زهره فکور صبور در گذشته از چهره خود به هیچ عنوان راضی نبوه که حالا صورت خود را کوبیده و از نو ساخته! ناگفته نماند زهره فکور صبور تبلیغ این سالن ها و مطب ها را هم می کند و اگر به چهره اش دقت کنید متوجه می شوید که تبلیغ هایش آن قدر ها هم مورد اعتماد و درست حسابی نیست.

وی به تازگی هم ویدیویی از خود منتشر کرد که در حال توضیح و تبلیغ برای یک پیج خدمات ابرو است. ظاهرا زهره خانم تنها تبلیغ و درآمد برایش مهم است و حتی به خودش هم رحم نمی کند!

جالب اینجاست او نظرات این پست خود را بسته چون خودش هم می داند چه راهی را پیش رو گرفته است. هنرمندانی مثل خانم لیلا حاتمی هیچ گاه چنین تبلیغ هایی را انجام نمی دهند و حتی تا جای ممکن دست به چهره شان نمی زنند تا نچرال و طبیعی بمانند و البته اعتماد به نفس خود را هم دارند.

ژل های چهره زهره فکور صبور ریخت ! / دکتر مقصر کیست؟! + فیلم تحقیرآمیز

انجام عمل های زیبایی حرکت بدی نیست اما در صورتی که در راستای زیبا تر شدن شخص باشد و حد و حدودی هم دارد، نه اینکه برای تبلیغ و پول جسم خود را زیر دست هر پزشک درجه چندی ببری! در ادامه عکس خانم بازیگر را در کنار دکتری که تبلیغ کرده مشاهده می کنید. ظاهرا آقای دکتر جوان قصد دارد پیج کاری خود را از طریق سلبریتی ها بالا ببرد نه کیفیت کار خود!

ژل های چهره زهره فکور صبور ریخت ! / دکتر مقصر کیست؟! + فیلم تحقیرآمیز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع:شایانیوز

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 3

حجم ویدیو: 5.69M | مدت زمان ویدیو: 00:00:46

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق