معاونان شهرداری تهران ملزم به هوشمندسازی فرایندها شدند


معاونان شهرداری تهران ملزم به هوشمندسازی فرایندها شدند

تهران- ایرنا- معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: شهردار پایتخت همه معاونان را ملزم کرده که فرایندهای خدمات رسانی به مردم شناسایی و در گام دوم این خدمات هوشمند شود.

به گزارش ایرنا به نقل از گزارش روز جمعه شهرداری تهران، لطف‌الله فروزنده اعلام کرد: با برنامه زمان‌بندی که در اسناد بالادستی پیش‌بینی شده، تهران به یک شهر هوشمند تبدیل می شود.

وی ادامه داد: امروزه با توسعه فناوری، مدیریت و اداره یک مجموعه مانند شهر بدون نگاه هوشمند امکان‌پذیر نیست و باید به سمت شکل‌دهی شهر هوشمند حرکت کرد.

فروزنده هوشمندسازی را سبب به خدمت ‌گرفتن آسان‌تر شهروندان، ایجاد شفافیت، افزایش سرعت ارایه خدمات، عمق و کیفیت خدمات ارایه شده شهرداری به شهروندان دانست.

وی افزود: راهبرد و رویکرد اصلی شهرداری تهران هوشمندسازی و مهم‌ترین محور برنامه‌های شهردار جدید هم هوشمندی شهر است.

فروزنده اضافه کرد: بر همین اساس شهردار تهران الزام کرد که در خود شهرداری هوشمندسازی پیاده و براساس آن به شهروندان خدمت‌رسانی شود.

وی با بیان اینکه شهروندانی که کم و بیش با فضای مجازی آشنا هستند از سامانه «تهران من» استفاده می‌کنند، ادامه داد: از طرف دیگر بسیاری از خدمات شهرداری غیرحضوری و الکترونیک شده است.

فروزنده اظهارداشت: تا جایی ممکن باید خدمات را به صورت الکترونیک ارایه و حضور فیزیکی شهروندان را در سازمان ها کم کرد؛ چراکه این اقدام تاثیر زیادی روی کاهش ترافیک، صرفه‌جویی در زمان و خدمات شفاف می‌شود.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه رویکرد هوشمندسازی به طور جدی در شهرداری دنبال می‌شود، گفت: تصمیم‌گیری در شهرداری و مدیریت شهر باید بر مبنای آمار باشد که خود، مبنای برنامه‌ریزی است.

وی افزود: بدون شک بخش‌های مختلف منابع انسانی باید سرآمد این کار و تعامل جدی با رصدخانه سایبری شهر تهران داشته باشند.

فروزنده خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت بالایی که ایجاد شده استفاده و در هر نقطه که مانعی برسر راه حرکت به سمت هوشمندسازی وجود داشت، مشکل را رفع کنیم.

وی ادامه داد: در واقع تحول را باید در شهرداری آغاز و شهرداری متحول را برای خدمت‌رسانی به شهروندان آماده کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل