اتصال 35 باب جایگاه عرضه سوخت استان به سامانه هوشمند


اتصال 35 باب جایگاه عرضه سوخت استان به سامانه هوشمند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان از اتصال 35 باب جایگاه عرضه سوخت استان به سامانه هوشمند خبر داد.

پیمان بهرامی امروز هفتم آبان‌ماه، اظهار کرد: جایگاه‌های سوخت از طریق سامانه هوشمند یک مشکل کشوری بود، به تبع آن این مشکل در استان لرستان نیز ایجاد شد.

وی عنوان کرد: در سطح لرستان ۸۷ جایگاه سوخت فعال وجود دارد که هم‌اکنون ۴۰ درصد جایگاه‌های استان در شهرها و محورهای مواصلاتی استان در مدار ارائه سوخت سامانه هوشمند قرار گرفته و سوخت‌گیری در این جایگاه‌ها امکان‌پذیر شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان ضمن قدردانی از صبوری مردم استان در اختلال به‌وجودآمده، تصریح کرد: از مردم عزیز استان که در این زمینه صبوری کردند و از رسانه‌ها که اقدام‌های مؤثری انجام دادند و از همکاران خود بابت حضور سریع و فعال‌سازی جایگاه‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم.

بهرامی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۵ جایگاه عرضه سوخت در سراسر استان به سامانه هوشمند سوخت متصل شده و امکان عرضه بنزین سهمیه‌ای در این جایگاه‌ها به‌صورت کارت هوشمند مهیا شده است، تأکید کرد: ۹ گروه در سطح شرکت در حال فعال‌سازی جایگاه‌ها در شهرها و محورهای مواصلاتی بوده و امیدواریم که با تلاش شبانه‌روزی همکاران عزیز بتوانیم تمام جایگاه‌های سوخت استان را در اسرع وقت به مدار سوخت‌رسانی بازگردانیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج