یک خیر زنجانی 2 دانگ از منزل مسکونی خود را به کمیته امداد اهدا کرد


یک خیر زنجانی 2 دانگ از منزل مسکونی خود را به کمیته امداد اهدا کرد

زنجان- ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: یک خیر زنجانی که خواست نامش منتشر نشود در اقدامی خیرخواهانه 2 دانگ از ملک مسکونی خود را به کمیته امداد اهدا کرد تا از آن برای مددجویان استفاده شود.

هدایت صفری، روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه استان زنجان، مهد انسان‌های خیِر و سخاوتمندی است که حتی راضی به اعلام نامشان هم نیستند، افزود : این خیر زنجانی در اقدامی خیرخواهانه با حضور در کمیته امداد، ۲ دانگ از یک باب ساختمان مسکونی خود واقع در شهرک کارمندان را، به این نهاد هدیه کرد تا از آن برای خانواده‌های نیازمندتحت حمایت، استفاده شود.

وی با قدردانی از اندیشه و نگاه خَیران و نیکوکاران به فعالیت‌های این نهاد گفت: بدون شک حرکت انسان دوستانه این خَیر نزد خداوند و ائمه معصومین (ع) ارزشمند و ماندگار شده و به عنوان باقیات و صالحات برای او می‌ماند.

صفری اقدام ارزشمند این خیِر را نشانه اعتماد و اطمینان مردم به کمیته امداد استان، عنوان کرد و افزود: این کار او، با هیچ پاداشی قابل جبران نیست.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خاطرنشان کرد: مراحل انتقال سند ۲ دانگ این ملک اهدایی، بنام کمیته امداد امام (ره)، از طریق دفترخانه رسمی، در دست اقدام است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها