مشخصات فنی و قیمت شیائومی ردمی نوت 11 پرو / Xiaomi Redmi Note 11 Pro


مشخصات فنی و قیمت شیائومی ردمی نوت 11 پرو / Xiaomi Redmi Note 11 Pro

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro با امکاناتی جذاب معرفی شد. در اینجا به بررسی مشخصات فنی و قیمت شیائومی ردمی نوت 11 پرو می‌پردازیم. گوشی‌های سری ردمی نوت 11 شیائومی شب گذشته رسماً معرفی شدند. این خانواده شامل سه عوض به نام‌های ردمی نوت 11، ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو... نوشته مشخصات فنی و قیمت شیائومی ردمی...

گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro با امکاناتی جذاب معرفی شد. در اینجا به بررسی مشخصات فنی و قیمت شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو می‌پردازیم.

گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ شیائومی شب گذشته رسماً معرفی شدند. این خانواده شامل سه عوض به نام‌های ردمی نوت ۱۱، ردمی نوت ۱۱ پرو و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس می‌شود. در طراحی عمدتاً این سه گوشی شبیه به یکدیگر هستند. تفاوت در زیر قاب آن‌ها بیشتر در بخش‌هایی مثل پردازنده، دوربین‌ها و البته نمایشگر است.

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو، نسل جدید گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو است که با چیپست Dimensity 920 مدیاتک قدرت می‌گیرد و ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه پرسرعت UFS 3.1 آن را همراهی می‌کنند. یک باتری غول پیکر ۵,۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی این گوشی را بر عهده دارد. این باتری خودش با توان ۶۷ وات به سرعت شارژ می شود. شیائومی می‌گوید برای رسیدن شارژ باتری گوشی Redmi Note 11 Pro تنها به ۴۳ دقیقه زمان نیاز است. دیگر تفاوت بزرگ این مدل با نسخه اصلی، اضافه شدن یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی به جای دوربین ۵۰ مگاپیکسلی به قاب پشتی است.

مشخصات فنی و قیمت شیائومی ردمی نوت 11 پرو / Xiaomi Redmi Note 11 Pro

این گوشی ظاهری شبیه به آیفون ۱۳ دارد و فریم آن کاملاً یادآور گوشی‌های اپل است. شاید این یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باعث شده کاربران زیادی به خرید این گوشی میان‌رده و خوش قیمت متمایل شوند. اما این گوشی فقط در ظاهر جذاب نیست، در امکانات هم غنی است. به عنوان مثال اسپیکرهای استریویی با برند JBL روی فری ماین گوشی جای گرفته است که می‌تواند صدای استریو با فناوری Dolby Atmos را پخش کند. حتی سازنده جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را هم روی این فریم حفظ کرده است!

در ادامه این مطلب به بررسی جدول مشخصات فنی و قیمت شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو خواهیم پرداخت. با گجت نیوز همراه باشید.

جدول مشخصات فنی شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو

بدنه۸.۳ میلی‌متر/ ۲۰۷ گرم/ گواهی ضد آب IP53
نمایشگر۶.۶۷ اینچی/ ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل یا فول اچ‌دی پلاس/ پنل AMOLED/ نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز
پردازندهMediatek Dimensity 920 5G/ هشت هسته‌ای ۲.۵ گیگاهرتزی / ۶ نانومتری
حافظه۶/۸ گیگ رم/ ۱۲۸/۲۵۶ گیگ حافظه
نرم افزاراندروید ۱۱/ رابط کاربری MIUI
اتصالاتوای فای ۸۰۲.۱۱/a/b/g/n/ac / بلوتوث ۵ / GPS
دوربین پشتیسه‌گانه۱۰۸ مگاپیکسلی، ۲۶ میلی‌متری (واید)، فوکوس خودکار تشخیص فاز dual pixel۸ مگاپیکسلی، اولترا واید، ۱۲۰ درجه‌ای۲ مگاپیکسلی ۵۰ میلی‌متری، f/2.4، تله فوتو
دوربین جلو۱۶ مگاپیکسلی، فیلمبرداری ۱۰۸۰p با نرخ ۳۰fps
اسپیکراسپیکرهای استریو تنظیم شده توسط JBL
پورت شارژUSB‌ تایپ C
باتری۵,۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی/ شارژ سریع ۶۷ وات (شارژ ۱۰۰ درصدی در ۴۳ دقیقه)
رنگ‌بندیمشکی (Mysterious Black)آبی (Milky Way Blue)سبز (Forest Green)بنفش (Timeless Purple)

قیمت شیائومی Redmi Note 11 Pro

شیائومی گوشی Redmi Note 11 Pro خودش را در سه نسخه با قیمت‌های متفاوت وارد بازار می‌کند. یکی از آن‌ها با ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی ۲۵۰ دلار قیمت دارد. دیگری با همین میزان حافظه ۸ گیگابایت رم را ارائه می‌کند و ۲۹۷ دلار است. سومین نسخه هم با ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه با قیمت ۳۲۸ دلار وارد بازار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی