رییس جمهوری دستور بازسازی فوری مناطق زلزله‌زده اندیکا را صادر کرد


رییس جمهوری دستور بازسازی فوری مناطق زلزله‌زده اندیکا را صادر کرد

تهران - ایرنا - رییس جمهوری در بازدید سرزده از مناطق زلزله‌زده اندیکا دستور دارد هر چه سریعتر بازسازی فوری خرابی‌ها و جبران خسارت‌های وارده به مردم این منطقه در دستور کار قرار بگیرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت الله «سید ابراهیم رییسی» بدون اطلاع قبلی پس از ورود به فرودگاه دزفول بوسیله بالگرد به مناطق زلزله‌زده اندیکا و روستای سرشط رفت و از بخش‌های مختلف این شهرستان و اقدامات امدادی و کمک‌رسانی به مردم بازدید کرد.

رییس جمهوری در این بازدید دستور بازسازی فوری خرابی‌ها و جبران خسارات های وارده به مردم را صادر کرد.

وی همچنین در جمع مردم زلزله‌زده بخش «چلو» حضور یافت و در فضایی صمیمی پای سخنان و درد دل‌های این مردم نشست و از نزدیک در جریان خسارات وارده به آنان و نیازهایشان قرار گرفت.

مردم این منطقه نیز ضمن قدردانی و تشکر از حضور رییس جمهوری در مناطق زلزله‌زده از آیت‌الله رییسی درخواست کردند با توجه به در پیش بودن فصل زمستان، به وضعیت آنها رسیدگی فوری شود ‌و امکانات بیشتری برای منطقه فراهم شود.‌

رییس جمهوری در جمع مردم روستای زلزله زده سرشط تصریح کرد: با اینکه گزارشها را داشتم و از مسوولان استانی پیگیری می‌کردم اما شبها از نگرانی وضعیت مردم اینجا خواب راحت نداشتم.

آیت الله رییسی همچنین در این بازدید دستور داد که راههای منتهی به روستای سرشط هر چه سریعتر مجددا احداث، خسارات دام های تلف شده پرداخت و بیمارستان شهرستان اندیکا تکمیل و تجهیز شود.

در این سفر «محمد مخبر» معاون اول رییس جمهوری آیت الله رئیسی را همراهی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد