تیکه سنگین دنیا جهانبخت به مهراد جم / بچه همین جوری به وجود نمی آید+ فیلم


تیکه سنگین دنیا جهانبخت به مهراد جم / بچه همین جوری به وجود نمی آید+ فیلم

رکنا : تیکه سنگین دنیا جهانبخت به مهراد جم که این خواننده مشهور بی مسئولیت است و فقط بلد بچه درست کند را ببینید.

دنیا جهانبخت در دوران بارداری قرار دارد. اما باز هم شاهد فعالیت زیاد دنیا جهانبخت در اینستاگرام هستیم. ظاهرا هنوز دنیا جهانبخت در شوک ترک کردن او و فرزندش ازسوی همسرش مهراد جم قرار دارد. در این فیلم دنیا جهانبخت به مهراد جم خواننده مشهور تیکه می پراند که بچه فقط درست کردنش نیست. ادامه مسیر و به دنیا آوردن و بزرگ کردن او هم هست ! صحبت های دنیا جهانبخت را مشاهده کنید.

خشم دنیا جهانبخت از مهراد جم

دنیا جهانبخت که این روزها حسابی درگیر آماده سازی خود برای زایمان است ظاهرا مشکلات و رنج های زیادی را تحمل کرده و همین شده که از دست مهراد جم عصبانی است. البته دنیا جهانبخت که مثل شاهزاده ها همه ی امکانات برایش آماده است از راننده شخصی گرفته تا پرستار خودش و بچه اش !

رخ نمایی جدید مهراد جم همسر سابق دنیا جهانبخت

مهراد جم در جدیدترین تصویر اینستاگرامی که منتشر کرده خودش به همراه پدر و مادرش است که احتمالا این مهر تاییدی بر حضور او در ایران و زندانی نبودن او است. البته هنوز هم برخی از مردم بر این عقیده هستند که همه ی این ها بازی جدید دنیا جهانبخت است ولی خب بارداری او دیگر شوخی نیست و واقعا او یک پسر را به دنیا خواهد آورد. آنطور که دنیا جهانبخت گفته قرار است یکی از لاکچری ترین زایمان های قرن اخیر را دنیا شاهد باشد !

تیم فیلمبرداری میکاپ و ... همگی برای زایمان پسری که هنوز پدر او از مخفیگاهش بیرون نیامده و پسرش را گردن بگیرد ! آنطور که دنیا جهانبخت گفته وقتی که مهراد جم تصمیم گرفت به ایران برگردد به پای او افتاده و او را التماس کرده که نرو و همچنین نشانه هایی داده که دم درب آسانسور به پای او افتاده و التماس کردم که نرود ولی او با مشت به صورت من زد ! این ادعایی است که او می گوید که مهراد جم در این شرایط بارداری او را کتک زده است و هیچ مدرکی برای آن ندارد با اینکه قطعا در خانه ی لوکس آنها دوربین مداربسته هست و می توانسته فیلم آن را بگیرد !

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
2 0

حجم ویدیو: 2.89M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام