گمانه زنی برای انتصاب برخی افراد در وزارت صمت/ رایزنی برای انتصاب افراد در دولت سیزدهم ادامه دارد


گمانه زنی متعددی برای تصدی مسئولیت در حوزه صنعت و وزارت صمت مطرح است.

گمانه زنی متعددی برای تصدی مسئولیت در حوزه صنعت و وزارت صمت مطرح است و در روزهای اخیر، نام امیر حسین نادری برای تصدی سمت معاونت امور معدن و صنایع معدنی و محمد محیاپور برای سمت مدیرعاملی شرکت گل گهر بر سر زبان ها افتاده است.
نادری بخش عمده فعالیت خود را در حوزه صنعت فولاد گذرانده و عضویت در هیات مدیره شرکت های فولادی فولاد مبارکه، ذوب آهن، فولاد هرمزگان و فولاد خراسان را در کارنامه خود دارد و بیش از یک دهه در سمت معاونت امور مالی و اقتصادی شرکت فولاد مبارکه مشغول به فعالیت بوده و پس ازآن به سمت مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران منصوب شد و هم اکنون در سمت مدیریت عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات مشغول به کار است.
محمد محیاپور نیز از افرادی است که در روزهای اخیر نام وی برای انتصاب مدیریت عاملی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر شنیده می شود، سوابق وی در مسئولیت هایی در رده های پایین تر شرکت گل گهر بوده ودر حال حاضر وی مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر مشغول کار است.
شنیده ها حاکی از این است؛ رایزنی های زیادی در ماه های اخیر برای انتصاب نادری به مدیریت عاملی شرکت فولاد مبارکه صورت گرفت که درنهایت این رایزنی ها ناکام ماند و رایزنی های دیگری برای تصدی مدیرعاملی ذوب آهن اصفهان توسط ایشان از سوی برخی افراد آغاز شده است
همچنین گمانه زنی هایی برای انتصاب وی به سمت معاون امور معدن و صنایع معدنی وزارت صمت مطرح شده که باتوجه به اینکه بخش عمده مسئولیت های وی در حوزه فولاد بوده، اختلافات متعدد شرکت های معدنی و شرکت های فولادی در زمینه تامین مواد اولیه و تعیین قیمت مواد اولیه و... ، نگرانی هایی را ایجاد کرده است.
به احتمال قوی در ابتدای هفته جاری، تکلیف بخشی از این سمت ها مشخص می شود، اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازار سرمایه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!