نیکون از دوربین پرچم‌دار بدون آینه جدید Z9 با لنزهای جانبی Nikkor رونمایی کرد


نیکون از دوربین پرچم‌دار بدون آینه جدید Z9 با لنزهای جانبی Nikkor رونمایی کرد

شرکت نیکون (https://itresan.com/tag/%d9%86%db%8c%da%a9%d9%88%d9%86/) از نخستین دوربین پرچم‌دار بدون آینه خود موسوم به نیکون Z9 در کنار چند لنز جدید رسما رونمایی کرد. نیکون Z9 مجهز به بدنه‌ای حرفه‌ای بوده و از قابلیت فوکوس خودکار سریع و ضبط ویدیویی 8K با حداکثر سرعت 30 فریم برثانیه برخوردار است. کمپانی اعلام کرده که این دوربین محصولی همه‌منظوره...

شرکت نیکون از نخستین دوربین پرچم‌دار بدون آینه خود موسوم به نیکون Z9 در کنار چند لنز جدید رسما رونمایی کرد. نیکون Z9 مجهز به بدنه‌ای حرفه‌ای بوده و از قابلیت فوکوس خودکار سریع و ضبط ویدیویی 8K با حداکثر سرعت 30 فریم برثانیه برخوردار است. کمپانی اعلام کرده که این دوربین محصولی همه‌منظوره به‌شمار رفته و برای فیلم‌سازان و عکاسان مناسب خواهد بود.

بر اساس اعلام نیکون، دوربین Z9 مجهز به یک سنسور با اندازه 35.9×23.9 میلی‌متر بوده و بر پایه حسگر جدید 45.7 مگاپیکسلی با فرمت PX طراحی شده است. این حسگر به منظور افزایش سرعت خواندن داده و ارائه عملکرد بدون اعوجاج شاتر به‌صورت مجازی از طراحی پشته‌ای بهره می‌گیرد. پردازنده تصویر به ورژن جدید EXPEED 7 به‌روزرسانی شده و این پدیده به عملکرد سریع در کل مجموعه کمک می‌کند.

از جنبه شارژدهی باتری، نیکون Z9 رکورد طولانی‌ترین مدت زمان شارژدهی جهت ضبط ویدیو در جهان را به خود اختصاص داده و قادر به ضبط ویدیوهای 8K UHD با سرعت 30 فریم برثانیه برای مدت زمان بیش از 2 ساعت است. همچنین نیکون Z9 مجهز به یک نمایشگر LCD لمسی با اندازه 3.2 اینچ و بدنه‌ای بادوام است.

نیکون از دوربین پرچم‌دار بدون آینه جدید Z9 با لنزهای جانبی Nikkor رونمایی کرد

شرکت نیکون در کنار معرفی دوربین جدید خود از تعدادی لنز جدید سری نیکور نیز رونمایی کرده است. لنز جدید سوپر تله‌فوتو Nikkor Z قادر به پوشش‌دهی فاصله کانونی در محدوده 100 الی 400 میلی‌متر است. بر اساس اعلام کمپانی، دوربین پرچم‌دار نیکون Z9 در اواخر سال 2021 قابل دسترس خواهد بود. این دوربین با قیمت‌گذاری پایه 5499.95 دلاری روانه بازار خواهد شد. مشتریان برای پیش‌سفارش نیکون Z9 می‌توانند به وبسایت فروشگاه‌های Adorama و B H مراجعه نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط