شهرهای نارنجی و زرد در این استان برابر شد


شهرهای نارنجی و زرد در این استان برابر شد

به گزارش بهداشت نیوز، (http://www.behdashtnews.ir) دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: طبق آخرین اعلام رنگ بندی کرونایی شهرستان های استان مرکزی، زرندیه، تفرش و آشتیان...

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: طبق آخرین اعلام رنگ بندی کرونایی شهرستان های استان مرکزی، زرندیه، تفرش و آشتیان که هفته ی گذشته در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشت به وضعیت نارنجی رسیده و تعداد شهرستان های دارای این وضعیت به ۶ شهرستان رسیده است.

وی افزود: در آخرین اعلام رنگ بندی کرونایی، شهرستان های اراک، آشتیان، تفرش، ساوه، زرندیه و فراهان در وضعیت نارنجی قرار دارند و باید با حساسیت بالایی با این ویروس و بیماری رفتار کنند چراکه ممکن است با کوچکترین لغزش در شرایط بسیار بدی گرفتار شوند.

وی تاکید کرد: همچنین ۶ شهرستان محلات، خمین، دلیجان شازند، خنداب، کمیجان نیز در وضعیت زرد قرار دارند و توصیه می کنیم مردم این شهرستان ها نیز همچنان به رعایت پروتکل های بهداشتی جدیت داشته باشند.

دکتر جمالیان در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه علیرغم پیش بینی هایمان، موج ششم را بسیار زودتر شروع کرده و با توجه به خستگی کادر بهداشت و درمان، به طور جد به مردم تاکید و توصیه می کنیم ضمن رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی، به فکر مدافعان سلامت هم باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟