برگزاری ویژه برنامه «آبروی محله افتخار کوچه ها» در کانون «امام صادق (ع)» جهرم


برگزاری ویژه برنامه «آبروی محله افتخار کوچه ها» در کانون «امام صادق (ع)» جهرم

ویژه برنامه «آبروی محله افتخار کوچه ها» با گرامی داشت شهید «غریب علی صادقی» به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری ‌«امام صادق (ع)» جهرم برگزار شد.

«جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام جعفر صادق (ع)» جهرم ویژه برنامه «آبروی محله، افتخار کوچه ها» برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام جعفر صادق (ع)» شهرستان جهرم با اشاره به ضرورت پاسداشت یاد و نام شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی، هدف از برگزاری این ویژه برنامه را قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی برشمرد و خاطرنشان کرد: ویژه برنامه «آبروی محله» با حضور بچه های مسجد، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، یادگاران دفاع مقدس و مسئولان شهرستانی ویژه گرامی داشت شهید «غریب علی صادقی» برگزار شد.

وی عنوان کرد: این برنامه با روایت گری از خاطرات این شهید گران قدر دوران دفاع مقدس که به عنوان نخستین شهید مفقود الاثر شهرستان جهرم نیز مطرح است برگزار و بچه های مسجد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گران قدر ایران اسلامی بر تداوم راه آنها تاکید کردند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم در پایان گفت: این برنامه با رعایت سایر پروتکل های بهداشتی و تاکید بر استفاده ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی به اجرا درآمد.

صادقی با اشاره به اینکه این محفل معنوی برنامه ای در جهت تجلیل و تکریم از خانواده شهدا، همرزمان شهدا و تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا است، عنوان کرد: این مراسم با حضور مسئولین و خانواده معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان و مردم شهرستان جهرم در محوطه باز کانون فرهنگی و هنری «امام جعفر صادق (ع)» برگزار شد.

به گزارش شبستان، برگزاری یادواره شهدا «آبروی محله، افتخار کوچه ها» یکی از با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های است که توسط فعالان کانون فرهنگی هنری شهرستان جهرم هرساله با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا