42 جایگاه سوخت در ایلام فعال است


42 جایگاه سوخت در ایلام فعال است

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام با اشاره به استقرار 48 جایگاه سوخت در این استان اعلام کرد: تاکنون 42 جایگاه فعال و آماده سوخت رسانی است.

علی اصغر چاغروندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهتمام برای فعال کردن سامانه هوشمند توزیع بنزین یارانه ای با قیمت یک هزار و ۵۰۰ تومانی افزود: تاکنون ۴۲ باب جایگاه سوخت در استان با کارت هوشمند فعال شده اند که تلاش خواهیم کرد تا عصر امروز ۶ باب جایگاه باقیمانده نیز فعال شوند.

وی افزود: اکنون در اکثر جایگاه‌ها، سوخت با ۲ نرخ (سهمیه‌ای ۱۵۰۰ تومانی و آزاد سه هزار تومانی) توزیع می‌شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام یادآور شد: با تلاش همکاران در شرکت پخش فرآورده‌های ، همه جایگاه‌ها در استان در ۲۴ ساعت آینده، سوخت ۲ نرخی عرضه خواهند کرد.

چاغروندی از تشکیل پنج تیم تخصصی در این زمینه خبر داد و گفت: هماهنگی با مقامات استان و واحدهای صنعت نفت در راستای استفاده از امکانات و نیروهای متخصص ، همکاری با مالکان جایگاه ها و شرکت های حمل و نقل، آموزش نیروها ، راه اندازی کارگاه فعال سازی کارتخوان های سامانه هوشمند در ستاد و نواحی منطقه از جمله اقدامات موثر منطقه در فعال سازی مجدد جایگاه ها بوده است.

وی تاکید کرد: مشکلی در خصوص تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی در سطح استان وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، حمله سایبری به سامانه سوخت‌گیری در پمپ‌بنزین‌ها در روز سه شنبه هفته گذشته باعث ایجاد اختلال و وقفه در عرضه سوخت در پمپ‌بنزین‌های کشور شد و با تلاش کارشناسان حوزه مجازی پس از اطلاع از این حمله سایبری عصر روز سه شنبه فعالیت تعدادی از پمپ‌بنزین‌ها در کشور به صورت آفلاین و با عرضه آزاد سوخت آغاز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!